امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۳/۱۶
کد خبر : 3205
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

تازه ترین جنایت تکفیریها در عراق/کشتار وحشیانه شیعیان در یک روستا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان به نقل از  المسله، یک منبع در پلیس استان نینوا گفت دست کم 49 غیر نظامی در دو حمله انتحاری پیاپی به شرق موصل شهید و زخمی شدند.

IMG19410400

این منبع افزود دو خودرو بمبگذاری شده را دو تروریست انتحاری در روستای الموفقیه که طایفه الشبک( قومیت کُردی است که بیشتر آنها شیعه هستند و بارها هدف حملات گروههای تکفیری و افراطی قرار گرفته اند) در آن زندگی می کنند، منفجر کردند که به شهادت 12 نفر و زخمی شدن 37 نفر دیگر منجر شد.

به گفته این منبع، نیروهای امنیتی بلافاصله کمر بند امنیتی در این منطقه ایجاد و آمبولانسها هم اجساد کشته شدگان را به پزشکی قانونی و مجروحان را به نزدیک ترین بیمارستان محل برای درمان منتقل کردند.

درگیری میان ارتش و تروریستهای داعش در برخی مناطق موصل

خبر دیگر اینکه یک منبع امنیتی در استان نینوا از آغاز درگیری میان ارتش عراق و تروریستهای داعش در برخی مناطق موصل خبر داد.

به گفته این منبع، درگیریها میان ارتش و داعش در مناطق مشیرفه، 17 تموز(جولای) و 7 نیسان(آوریل) آغاز شده است.

تروریستهای داعش روز پنجشنبه با یک حمله برق آسا به شهر سامراء بر برخی محله های این شهر مقدس مسلط شدند و قصد اجرای طرح شوم اشغال حرمین امامین عسکریین(ع) را داشتند که با دخالت به موقع نیروهای امنیتی و کمک عشایر، این طرح شکست خورد و در ادامه پس از ساعتها درگیریها، تکفیریها تار و مار شدند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات