امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۳/۱۰
کد خبر : 2934
چاپ خبر :
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان

سپاه یکی از موثرترین نهادهای انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ؛ سرهنگ پاسدار محمد اسماعیلی علیشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان درنشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار با حضور اصحاب رسانه در محل سپاه گلپایگان برگزار گردید اظهار کرد:امنیت ،آسایش وآرامش همه ما ، مرهون ومدیون خون پاک شهدا وبویژه پاسداران عزیز دهه اول انقلاب ودوران جنگ تحمیلی است که بانثارجان وخون خودشان انقلاب را تثبیت کردند.وانقلاب را به حرکت در آوردند وبه حمد خدا امروزه مادر تمام دنیاحرفی برای گفتن داریم.

علیشاهی

 

سرهنگ علیشاهی در این جلسه به نقش سپاه پاسداران در حفاظت از ارزشهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:ازابتدای انقلاب و در طول 8 سال دفاع مقدس ازهر10پاسدار6 ،نفر به درجه رفیع شهادت نائل می آمدند و2نفر به جمع جانبازان می پیوستند.که این عزیزان دین بزرگی را به گردن پاسداران امروز ومسئولین در قسمتهای مختلف جامعه و مدیریتی جامعه دارند.

وی افزود:امروزه عده زیادی قصدتخریب ونادیده گرفتن یگی از موثرترین نهادهای انقلاب را دارند اماپاسداران با هوشیاری وآگاهی کامل وارد عرصه شده اند تا خودرا فدای رهبر وانقلاب ومردم واسلام نمایند لذا هیچگاه حرکت آنها کند نخواهد شد.

علیشاهی همچنین به نقش سپاه در عرصه سازندگی اشاره کرد و گفت: سپاه هم اکنون یکی از نهادهای فعال در عرصه سازندگی است. ودر سال اقتصاد وفرهنگ ،با عزم ملی ومدیریت جهادی سپاه نیز گوش به فرمان رهبری عمل خواهد کرد و بنا به گفته سردار جعفری فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران دولت بداند اگر نقش سپاه در عرصه سازندگی را نادیده بگیرد زمان را از دست داده است.

فرماندهی سپاه گلپایگان ادامه داد: حملات فرهنگی دشمن در مقابل حرکات پاسداران خواهد بود ووظیفه پاسداری ختم به 8سال دفاع مقدس نخواهدبودودر دوران سازندگی به کمک دولت ودردوران فرهنگی به کمک دولتمردان وآنهایی که وظیفه دفاع فرهنگی دارندسپاه نیزآماده می باشد.ونباید نقش سپاه را نادیده بگیرند

علیشاهی تصریح کرد:در راستای اقتصاد مقاومتی ۲۰۰عرصه اشتغال زایی  و کارآفرینی به کمک و همکاری بسیج سازندگی ناحیه در شهرستان  اجرا شده است.

وی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: در این اعیاد یاد وخاطره خانواده شهدای گرانقدرکه همسر،فرزند ویا پدر خودرا با روحیه وباآرامش خاطر به سمت میدانهای جنگ بدرقه کردند را گرامی میداریم .

وی با اشاره به اعیاد ماه شعبان، ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالضل‌العباس (ع) و روز جانباز و نیز ولادت امام سجاد (ع)، افزود: پاسداران و جانبازان عزیز، از نیروهای ارزشی نظام و از یاران واقعی ولایت فقیه هستند.

علیشاهی همچنین اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان کار جدید ی را آغاز نمود و دیدار با خانواده شهدا ، در سالروز شهادت آن عزیزان و در منزل آن بزرگواران و همچنین زنده نگهداشتن یاد وخاطره آن عزیزان وبازخوانی وصایای شهدا ومروری بر عملکردشهدا از جمله اقدامات انجام شده در سال فرهنگ واقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی می باشد .

 

سرهنگ علیشاهی همچنین به برنامه های هفته پاسدار اشاره کرد و گفت: در روز سوم شعبان دوبرنامه پیش رو خواهیم داشت ،یکی مراسم استقبال از 350نفر از پایوران مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) سپاه پاسداران اصفهان که جهت شرکت در بیست وپنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) ، از شهرستانهای مختلف استان عبور می کنند و روز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه ساعت ۱۰ از سمت شهرستان خوانسار وارد گلپایگان می شوند.وپس از حضور در گلزار شهدابه سمت سعید آباد حرکت می نمایند .

دومین برنامه که عصر روز سوم شعبان انجام خواهد گرفت برگزاری جشن میلادامام حسین (ع)با حضور پاسداران وخانواده های آنها می باشد که در محل سپاه ناحیه انجام خواهد گرفت.

وی بیان کرد:از دیگر برنامه های هفته پاسدار دیدار با خانواده های شهدای پاسدارودیدار با20تن ازجانبازان ، بخصوص جانبازان 70درصد وقطع عضومی باشد.تا از نزدیک شاهد ایثارگری ورشادتهای آنها باشیم

علیشاهی افزود: دیدار با امام جمعه شهرستان یکی دیگر از برنامه های هفته پاسدار بودکه خوشبختانه این دیدار انجام گرفت وایشان رهنمودهای جهت ادامه ماموریتهای سپاه ، برای پاسداران بیان نمودند ،.

وی گفت: امسال حدود450نفراز مردم شهرستان جهت شرکت در بیست و پنجمین مراسم سالگرد امام راحل در شامگاه روز 13 خرداد ماه به تهران اعزام خواهند شد.که خوشبختانه استقبال مردم برای شرکت در مراسم ارتحال بسیار قابل توجه بوده است..

فرمانده سپاه گلپایگان در خاتمه یاد آور شد، مراسم سالگرد ارتحال امام در شهرستان گلپابیگان، روز 14 خرداد ماه با حضور مسئولین و آحاد مردم در حسینیه ناصربن علی آستانه مقدس هفده تن و شامگاه همان روز در مسجدجامع گوگدومسجدجامع گلشهر همزمان با نماز مغرب وعشا برگزارخواهدشد.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات