امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۳/۰۷
کد خبر : 2815
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی از ضریح مطهر امامین عسکریین علیهما السلام بازدید نمودند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ـ همزمان با عید سعید مبعث، حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با حضور در کارگاه ساخت ضریح امامین عسکریین علیهما السلام، این ضریح مطهّر را زیارت کردند.

در این مراسم با شکوه و آکنده از معنویت، معظم له ضمن زیارت ضریح مطهر، صندوق های مضاجع شریف و درب های ورودی حرم مطهر، با حضور در کارگاه ساخت، با چشمانی اشکبار و حالتی معنوی به قلم زنی بخش هایی از ضریح مقدّس پرداختند.

در خلال این دیدار که با حضور حجت الاسلام شهرستانی نماینده محترم آیت الله العظمی سیستانی و جمعی از طلاب و فضلا همراه بود، حجت الاسلام آقای لاجوردی توضیحاتی درباره روند ساخت این ضریح مطهّر ارائه می داد.

آیت الله صافی گلپایگانی نیز ضمن اظهار ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بخصوص امامین عسکریین علیهما السلام، با قدردانی از دست اندرکاران این کار بزرگ فرمودند: اقدام شما عزیزان در ساخت این ضریح مطهّر، اقدامی است که جز با توجه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف امکان پذیر نیست. قدر این توفیقی که نصیب شما شده است را بدانید و خدا را شاکر باشید.

ایشان با بیان اینکه، این کار شما احیای امر اهل بیت علیهم السلام می باشد افزودند: این کار بزرگ، احیای امر خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام و تعظیم بزرگترین شعائر است.

معظم له با تشکّر مجدد از همه این اقدام عظیم فرمودند: بنده هم آرزو دارم همیشه در این خدمتی که شما می‌کنید با شما بوده و توفیق خدمتگزاری داشته باشم.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات