امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۳/۰۴
کد خبر : 2753
چاپ خبر :
رییس امور بهره برداری اداره برق شهرستان گلپایگان

شرایط نامساعد جوی و وزش باد شدید علت قطعی برق در شهرستان گلپایگان

رییس امور بهره برداری اداره برق شهرستان گلپایگان : وزش باد و قطع شدن سیم ها ویا بر خورد شاخه ها با سیم های انتقال برق علت قطعیهای مکرر چند روز اخیر  بوده است ، و زمانی که حجم خاموشیها بالا باشد بالطبع زمان بیشتری برای کنترل شبکه جریان برق واتصال شبکه برق نیاز می باشد.

80371169-3284104

به گزارش خبرگزاری بیان گلپایگان مهندس داود فرهادی رئیس امور بهره برداری اداره برق شهرستان گلپایگان در رابطه با علت قطعیهای مکرر برق چند روز اخیر در مناطق مختلف شهرستان گلپایگان گفت: شرایط نامساعد جوی و وزش باد شدید علت قطعی برق چند روز اخیر در شهرستان گلپایگان می باشد.

وی بیان کرد: در چند روز گذشته در داخل شهرستان با قطعی های مکرر روبرو بودیم که دلیل آن ناشی از وزش باد و قطع شدن سیم ها ویا بر خورد شاخه ها با سیم های انتقال برق بوده است ، و زمانی که حجم خاموشیها بالا باشد بالطبع زمان بیشتری برای کنترل شبکه جریان برق واتصال شبکه برق نیاز می باشد.

فرهادی افزود: علاوه برقطعی برق در شهر گلپایگان ، قطعی برق در روستاها نیز اتفاق افتاده است وماباتمام پرسنل بیست وچهار ساعته در حال تلاش برای خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشیم.

وی خاطر نشان کرد : به احتمال زیاد تا آخرهفته شرایط جوی به همین صورت خواهد بودو احتمال قطع شدن برق بدلایل گوناگون پیش بینی می گردد.

رییس امور بهره برداری اداره برق شهرستان گلپایگان به همشهریان پیشنهادنمود جهت کنترل جریان برق برای وسایل برقی خود از دستگاههای محافظ استفاده نمایند تادر صورت بروز نوسانات احتمالی بتوان از آسیب  دیدگی آنان جلوگیری نمود.

وی در خاتمه گفت :در هنگام قطعی برق ما ازمردم شهرستان تقاضای صبر وکمی تحمل داریم تا بتوانیم با دقت بیشتر به پیگیری بپردازیم .هنگامی که همشهریان با اداره برق تماس میگیرند ممکن است در همان زمان موقعیت اضطراری برای شخصی ایجاد شده باشد واو قادر به تماس نباشد .

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. مقصودي گفت:

    تشکر از م فرهادی صبر و همکاری مردم و فرهنگسازی و استفاده اذ تلفن گویا

دیدگاه شما

تبلیغات