امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۳/۰۴
کد خبر : 2731
چاپ خبر :
رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران

رسیدگی به امور خانواده شهدا ، کمترین خدمت در قبال خون سرخ شهداست

به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان گلپایگان طبق ایین همه ساله این اداره به دیدار خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس رفت.

غلامرضا حیدری به منظور بزرگداشت مقام شامخ شهدا و دلجویی ازخانواده های این عزیزان عصر دیروز به دیدارخانواده دو تن از شهدای عملیات بیت المقدس شهرستان گلپایگان رفت.

در دیدار اول که در منزل شهید قنبر علی طالاری انجام گرفت،پس از دلجویی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران از پدر و مادر این شهید والامقام و بررسی مسایل و مشکلات آنان ، پدرشهید قنبرعلی طالاری ، قسمتی از  خاطرات فرزند شهید خود را بیان نمود وعطر ویاد شهدارا همیشگی وجاودانه دانست.مادر شهید قنبرعلی طالاری باچشمانی که تلاش می کرد مانع از جاری شدن اشکهایش گرددگفت: ما امانتی از خداوند متعال را نزد خود داشتیم ودر راه خدا نیز امانت خود را تحویل صاحبش نمودیم.

غلامرضا حیدری در منزل شهید علی اکبر شاهپری نیز گفت:رسیدگی به امور خانواده شهدا کمترین خدمتی می باشد که در قبال خون سرخ شهدا انجام می گیرد و ما هرکه هستیم و هرچه هستیم از برکت وجود شهدامی باشد.مادر شهید علی اکبر شاهپری در حالیکه دستان لرزان خود را به سوی درگاه احدیت بلند میکرد گفت: خدارا شاکرم که به من لیاقت داد تا مرا مادر شهید خطاب نمایند.

IMG_1133 IMG_1141 IMG_1144 IMG_1154 IMG_1158 IMG_1192

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. سید علی گفت:

    با تشکر از بیان
    تقاضا دارم گزارشی را هم از وضعیت خانواده شهدا در روستاها تهیه کنید.

دیدگاه شما

تبلیغات