امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۳/۰۴
کد خبر : 2721
چاپ خبر :
فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح

دشمنان فرهنگ انقلاب اسلامی را نشانه گرفته اند

سردار بهروزاثباتی فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح در سالروز آزاد سازی خرمشهر در تالار اندیشه اداره ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: سخت است سخن گفتن ازنسل اول سپاه ،نسلی که از هر10 نفرشان 6 نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و3 نفر نیز جانباز شدند.

وی افزود:عملیات بیت المقدس عملیاتی ویژه و خاص بود زیرا تمام کفر باتمام توان حامی رژیم بعث بود و در مقابل نیروهای رزمنده اسلام قرار داشتندو لذا اگر یاری خداوند وعنایت صاحب امر نبود این فتح امکان نداشت و به یاری خداوند از این ازمون سر بلند بیرون آمدیم.

Picture-180

 

اثباتی ادامه داد:فلسفه انقلاب اسلامی ما در دو راستا ومحور می باشد .فرهنگ و دین.که باز گرداندن این دو مقوله به جامعه از اهداف انقلاب توسط امام راحل(ره)  بود.

وی یاد آور شد:این دو مقوله (فرهنگ واقتصاد)همواره از دغدغه های انقلاب بوده است و رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی اهمیت این دو مقوله را مطرح نمودند.

فرمانده قرارگاه سایبری نیروهای مسلح گفت:امروزه دشمن به وسیله انواع وسایل ارتباطی ،فرهنگ ما را نشانه گرفته است واگراراده ملت حفظ گردد دشمن هرگز نخواهد توانست بر ماغلبه نمایید.

وی تصریح کرد:بسیجی انسان خودآگاهی است که بداند چه زمانی و در کجا حضور داشته باشد.بسیجی باید در میدان فرهنگ و اقتصاد نقطه ایستادن خود را پیداکند و در آنجا استوار بایستد.

اثباتی تصریح کرد:تنها را نجات در این برهه از زمان تشکیل گروهای خودجوش درحوزه فرهنگ می باشد.لذا امروزه خانه های ما تبدیل به خط مقدم تهاجم دشمن تبدیل گردیده است وهمه به ویژه خواهران می بایست محکم واستوار در این عرصه وارد شوند.

بهروز اثباتی در خاتمه به فتنه 88 اشاره و اظهار داشت:در آن دوران بسیجیان خالصانه وارد میدان شدند وفهمیدند در کجا باید حضور داشته باشند وکاری عماری کردند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات