امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۳/۰۴
کد خبر : 2718
چاپ خبر :
ریاست دادگستری شهرستان

افزایش آمار طلاق و مشکلات خانوادگی یک معضل جدی در شهرستان است

Picture-189

رسول احمدی در جلسه مجمع راهبردی بسیج شهرستان که در سالروز فتح خرمشهر در تالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان گلپایگان برگزارگردید اظهار داشت:مهمترین مسئله پس از گذشت حدود بیست وپنج سال از جنگ تحمیلی،عدم حفظ اثار وبرکات دوران دفاع مقدس برای نسل سوم انقلاب است.دورانی که دشمن قسم خورده ما در یک جنگ تمام عیار فرهنگی با تمام امکانات وتجهیزات ،مقدسات واعتقادات ما را در دنیای مجازی هدف قرار داده است ومتاسفانه در این را ه توفیقاتی را نیز به دست آورده است.

رئیس دادگستری گلپایگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از سال های ابتدای پس از جنگ تحمیلی موضوع تهاجم فرهنگی را مطرح کردند وهشدارهای لازم را در زمینه شبیخون فرهنگی مطرح نمودند. واین در حالی می باشد که ما گنجینه های با ارزش فرهنگی که می توان برشمرد را در قاموس خود دارا می باشیم.

وی گفت :اگر جمع ارزشها ورهنمودهای مقام عظمای ولایت را مشعل راه خود قرار داده بودیم امروز شاهد بسیاری از بداخلاقی های سیاسی،رانت خواری های گسترده،قانون گریزهای شایع،ناهنجاری های اجتماعی،ثروت اندوزی های نامشروع،ویژه خواری های ناپسند،جابجا شدن منکرات ومعروفات،بی تفاوتی خواص ودنیا طلبی مسئولین نبودیم.

احمدی بیان کرد:در سال های اخیر شاهد از هم پاشیده شدن کانون خانوادها می باشیم .افزایش روز افزون طلاق و از هم پاشیده شدن خانوادها در سطح شهرستان یک مشکل بزرگ وجدی در شهرستان گلپایگان می باشد.

احمدی گفت:طبق آمار سال 1391 در گلپایگان 325 پرونده با دادخواست طلاق در سیستم به ثبت رسیده است،اماری که سبب نگرانی بسیار گردیده است.

وی افزود:در سال1392 در شهرستان گلپایگان  302فقره پرونده با موضوع طلاق به ثبت رسیده است واین امار برای شهرستانی با جعمیت حدود 90هزارنفری بسیار تکان دهنده می باشد.

وی ادامه داد: از دیگر مشکلات  جدی در شهرستان معضل مواد مخدر واعتیاد می باشدکه دامن گیر تمام اقشار جامعه می باشد وتمایل به مصرف مواد صنعتی در قشر تحصیل کرده و جوان نیز دیده می شود.

رئیس دادگستری گلپایگان گفت :متاسفانه در سال گذشته  یک کارخانه تولید شیشه در گلپایگان کشف گردید که در ابتدا حدود70 کیلوگرم مواد مخدر ازاین گروه کشف شد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات