امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۳/۰۳
کد خبر : 2679
چاپ خبر :

وصیتنامه روحانی مفقود الاثر محمد تقی توکلی

234

هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت خون این جوانان شهیداست.

مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی)

مشخصات روحانی مفقود الاثر محمد تقی توکلی

نام پدر : محمد حسین

محل تولد : گلپایگان
تاریخ تولد : 1335

میزان تحصیلات : لیسانس
شغل: دادستان در سپاه شیراز
محل دفن: مفقود الجسد

عملیات : بیت المقدس

وصیت نامه شهید
بسم ا… الرحمن الرحیم و به نستعین.

أشهد أن لا إله إلا ا… وحده لا شریک له و أشهد أنّ محمداً عبده و رسوله و أنّ علیاً و أولاده المعصومین حجج ا… .
با درود و سلام بر پیامبر بزرگ اسلام که بشریت را از ضلالت و فساد و جهالت به نور هدایت و ایمان رهنمون نمود و درود بر اهل بیت عصمت که در راه مکتب جان به جان آفرین تسلیم نمودند و درود بر شهدا و اولیاء خداوند که با نثار خون و مال خویش روح ایثار و ایمان و وحدت را در کالبد افسرده مسلمانان دمیده تا آن که مسلمانان و مستضعفین جهان پس از قرن ها تحمّل اسارت و استعمار و استثمار بیگانگان و عبودیّت غیر خدا به خود آمده و در فکر نجات خویش افتاده و به رفتار و اعمالمان نظاره می کند.
امروز کشور جمهوری اسلامی ایران ملجأ و مأوای مسلمین جهان می باشد. از خداوند بزرگ خواهانیم که ما را در صراط مستقیم خویش و در راه انقلاب حیات بخش اسلام به پیش بَرَد و بتوانیم با ایثار خون و مال خویش فرهنگ الهی را به جهانیان صادر و امید مستضعفین را برآورده سازیم.
شکر خداوندی را که عمر و زندگی ما را در زمان رهبری الهی و مرجعی والامقام قرار داد و سپاس خداوندی را که به واسطه جهاد و فداکاری ارزش های نوینی برای کشور و جوانان به ارمغان آورد. امروز شهادت و کشته شدن در راه خداوند منّتهای آرزوی رزمندگان ماست.
خطاب به پدر و مادر و برادران و خواهرم ،امید است که از فرزندی که در راه به ثمر رسیدن آن رنج های زیادی کشیده اید و از او رنج دیده درگذشته و مرا عفو نموده و از خداوند تقاضای آمرزش خطاها وگناهان را نمایید ، در کشته شدن من غمگین نباشید که انسان یک بار بیشتر نمی میرد و چه بهتر آنکه در راه خدا و اسلام شهید شود ، امید است که راه شهدا اسلام را با قدردانی و افتخار از شهادت فرزندتان ادامه داده و در این راه هر چه در توان دارید در طریق خدا مصرف نمایید.
باری از قول بنده به همه سلام رسانده و از آنها معذرت خواهی کنید. . نیمی از کلیه پول های بنده را به امام بدهید و نصف ما بقی را در راه رزمندگان اسلام مصرف نمایید و بنده سه روز روزه و حدود شش ماه نماز بدهکار هستم ، از پول های خودم یک سال نماز و روزه برایم خرید نمایید.
محمد تقی توکلی ، فرزند محمد حسین ،اهل گلپایگان 14/2/61

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات