امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۳/۰۱
کد خبر : 2657
چاپ خبر :
سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل علیشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان

بیش از 200 نفر رزمنده از شهرستان گلپایگان در عملیات آزاد سازی خرمشهر (عملیات بیت المقدس) شرکت کردند که تعداد 27 نفر از این عزیزان به درجه ایثارگری نائل شدند و 8 نفر به مقام رفیع شهادت رسیدند

IMG_1014 (1)به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل علیشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان در مصاحبه با خبرنگار بیان اظهار نمود: عملیات بیت المقدس از دهم اردیبهشت ماه سال1361آغاز گردید و در روز سوم خرداد ماه همان سال منجر به آزاد سازی شهر مقاومت وشهامت یعنی خرمشهر قهرمان گردید که شایسته است از دهم اردیبهشت ماه به رشادتها وشهامتها وایثار رزمندگان این مرز وبوم توجه نمودو تنها روز سوم خردادماه را به این امر اختصاص نداد.

علیشاهی در ادامه بیان کرد:بالغ بر 200نفر رزمنده از شهرستان گلپایگان در عملیات آزادسازی خرمشهر یعنی عملیات بیت المقدس شرکت داشتندو تعداد 27نفراز این عزیزان به درجه ایثارگری نائل آمدند و8نفرنیز به مقام رفیع شهادت رسیدند.

وی در مورد برنامه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت:

طبق هماهنگیهای صورت گرفته با خانواده های شهدایی که در عملیات بیت المقدس به مقام رفیع شهادت نائل شدند. از دهم اردیبهشت ماه تا کنون دیدارهایی را با این بزرگواران انجام داده ایم .از دیگر برنامه های سپاه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر،دیدار باتعدادی از رزمندگان شهرستان که در عملیات بیت المقدس سال 1361 شرکت داشته اند در مساجد شهرستان و درشب سوم خرداد ماه می باشد که این عزیزان به جهت بازگو نمودن رشادتها وایثارگریهای خود در این عملیات برای عموم به ذکر خاطره می پردازند ، همچنین سخنرانی حول موضوع عملیات بیت المقدس برای نسل سوم وچهارم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های این شب می باشد.

سرهنگ علیشاهی افزود: امسال برنامه های متفاوت تری را در روز سوم خردادماه که روز مقاومت وایثار وپیروزی نام گرفته نسبت به سال گذشته داریم، که برگزاری اولین اجلاس مجمع بسیج شهرستان گلپایگان ، با حضور نخبگان فرهنگی واعضای شوراهای راهبردی بسیج در محل تالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با حضور سردار اثباتی فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح در گلپایگان به جهت تبیین ماموریتها وبرنامه های که بسیج در پیش رودارد و منصوب به دفاع سایبری وفرهنگی واقتصادی می باشد یکی از آنها می باشد.

همچنین در پایان این مراسم ، رونمایی ازکتاب کمی تاآخر دنیا نوشته جانباز آزاده وپاسدار پیشکسوت ،حاج آقامحمد رضاآقامحمدی که در موردخاطرات دوران جبهه و اسارت ایشان میباشد صورت خواهدگرفت.

سرهنگ علیشاهی در پایان سخنان خود گفت: در روز سوم خردادماه مراسم یادواره سه شهید کمنام که اخیراً در پارک لاله گوگد به خاک سپرده شدند و همچنین شهدای شهرک ولی عصر این شهر توسط پایگاه مقاومت بسیج علویون وفاطمیون پس از نماز مغرب و عشا در مسجد فاطمیه شهرک ولی عصر انجام خواهد گرفت.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. l گفت:

    salam.
    lotfan damored afradi ke be tazegi dar shahrestan ba heyvanat khnegishon vared khiyaban mishavand matlabi benevisid ta shayad joloye in hfrad gerefte shavad,sharm avare

دیدگاه شما

تبلیغات