امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۳۱
کد خبر : 2610
چاپ خبر :
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان

ارتقاء نظم وآرامش ، خصوصاً افزایش امنیت روانی برای مردم مهترین دستاوردهای نیروی انتظامی در دو ماه نخست سال

سرهنگ محمد علی یوسلیانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:

در دو ماه نخست امسال، نیروی انتظامی شهرستان درعرصه نظم وامنیت دستاوردهای خوب وبا ارزشی را بدست آورد که ارتقاء نظم وآرامش ، خصوصاً افزایش امنیت روانی برای مردم از مهمترین آنان می باشد.

وی حضور گسترده پلیس در بین مردم را دلیل افزایش و ارتقاء امنیت اجتماعی و آرامش روانی برای مردم دانست و گفت:افزایش رضایتمندی مردم در سطح شهرستان در نتیجه تلاشهای شبانه روزی خادمین مردم درنیروی انتظامی می باشد.

یوسلیانی همچنین عنوان نمود:اطلاع رسانی به هنگام و جامع ومفیداز وقوع جرم می تواند در کاهش جرائم و معضلات اجتماعی که یکی از اهداف نیروی انتظامی است مفید واقع گردد.

b0293

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان ،برخورد خوب و قاطع دستگاه قضایی با متخلفین را در کاهش جرائم بسیار مفید و مثمر ثمر دانست و ضمن سپاسگزاری از دستگاه قضایی بیان کرد: ارتقاء امنیت در جامعه ،از دغدغه های همه ارگانها وبخصوص این نهاد می باشد.

وی همچنین ضمن بیان این نکته که رسانه ها در بحث ارتقاء امنیت نقش مهمی را در جامعه ایفا میکنند گفت: امروزه صاحب نظران در علوم ارتباطات به توانایی رسانه ها در شکل دهی افکار عمومی،سالم سازی محیط وآگاه سازی مردم در سایر طبقات ،اذعان دارند که این از تاثیرات اطلاع رسانی در سطح جامعه می باشد

محمد علی یوسلیانی در این نشست ، نقش هدایت دهی اصحاب رسانه به مخاطب را از نکات مهم در بحث رسانه و احساس امنیت عنوان کرد و آن را یک از عوامل جلوگیری از بروز معضلاتی مانند پرخاشگری،برخی سرکشیها و بعضی از بد اخلاقیها عنوان کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به عملکرد نیروی انتظامی در دو ماه سپری شده امسال اشاره کرد و اظهار داشت :با اجرایی شدن طرح پلیس محله محور،اجرای طرح پاکسازی محلات مختلف در سطح شهرستان، اجرای طرح ارتقای امتیت اجتماعی و امنیت اخلاقی ،موفقیت دردستگیری باندهای مختلف سرقت،کشف انواع مواد مخدردر برخی از محلات ودستگیری فروشندگان موادمخدر و فعالیت خوب شورای معتمدین پلیس وپلیس های افتخاری در کنار پلیس توانستیم دستاوردهای خوبی را بدست آورده و رضایت مردم را جلب نماییم

یوسیلیانی افزود:از دست آوردهای نیروی انتظامی در دوماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش 50 درصدی کشف سرقتهاو کاهش 9درصدی وقوع سرقت هاو کاهش 40درصدی آمار تصادفات در شهرستان می باشد.

وی گفت: یک باند ۶ نفره سرقت که دو نفر از آنها خانم بودند و هیچ کدام از آنها بومی نبودند و در نقاط مختلف کشور فعالیت میکردند سر انجام دستگیر و به دام پلیس افتادند و تحویل مراجع قضایی شدند.

پس از بازجوییهای بعمل آمده از این باند ، به 48 فقره سرقت و قتل ۲نفر اعتراف داشتند که یکی از این قتل ها در گلپایگان و قتل دیگر در شمال کشور اتفاق افتاده است

فرمانده نیروی انتظامی افزود:  این سارقین در شهرستانهای مختلف کشور از جمله گلپایگان، خوانسار الیگودرز، خمین، کاشان، قم ، فیروزکوه، دماوند،کرج،شاهرود، بابل و چالوس اقدام به سرقت هایی به ارزش بیش از ۳۰ میلیون تومان کرده بودند که اقلامی مانند فرش ،لاستیک،باطری و روغن ماشین را شامل می شد. و این اقلام را پس از سرقت با خودروهای سرقتی به کرج منتقل کرده و بفروش می رساندند.

سرهنگ یوسلیانی دستگیری یک باند۴ نفره و اعتراف آنها به ۷ فقره سرقت را از دیگر اقدامات این نیرو طی دوماهه سال جاری عنوان کرد.

وی در خاتمه بیان کرد:خوشبختانه شهرستان گلپایگان از نظر امنیت وآرامش نسبت به بسیاری دیگر از شهرستانها در سطح بالایی قرار داردامااز مردم خوب شهرمان در خواست می نماییم نسبت به ایمنی وسایل نقلیه خود دقت لازم را به کار گیرند وموتورسیکلت هارا به قفل وزنجیر مجهز نمایند وفرصت ارتکاب جرم را به فرصت طلبان ومجرمان ندهند،و اگر مورد مشکوکی در محله یا کوچه رویت نمودند سریع با شماره 110تماس حاصل نمایند

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات