امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۲۷
کد خبر : 2455
چاپ خبر :
پایگاه خبری بیان

برگزاری مانور زلزله مهدکودک غنچه های هلال در هفته هلال احمر

 این مانور که با حضور30 نفر از غنچه های هلال مهد کودک هفت ستاره در روز شنبه 20 اردیبهشت 93 در محل جمعیت هلال احمر گلپایگان  برگزار شد.

 کریمیان رئیس جمعیت هلال احمر گفت  :  با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان و قرار گرفتن روی گسل‌های فعال و اینکه یکی از آسیب‌پذیرترین قشر‌های جامعه به دلیل توانایی و قابلیت جسمانی کم در برابر زلزله کودکان هستند آموزش برای این گروه بسیار اهمیت دارد .

وی با بیان اینکه این مانور با حضور مهد کودک‌های زیر پوشش بهزیستی برگزار می‌شود افزود: مانور زلزله در مهد کودک‌ها با محوریت آمادگی، پناه‌گیری و خود امدادی در برابر این پدیده طبیعی، فرهنگ ایمنی در جامعه را گسترش می‌دهد

کریمیان اظهار داشت: به دلیل آموزش‌پذیری کودکان و پایدارماندن آموزش در این گروه مانور ایمنی و زلزله هرساله با هدف افزایش سطح آگاهی مدیران و مربیان مهدهای کودک با زلزله، آشنایی کودکان با نحوه صحیح پناه‌گیری، عملکرد صحیح  و به موقع بعد از وقوع زلزله و گسترش فرهنگ ایمنی در برابر زلزله این مانور انجام می‌گیرد.

در پایان مانور نمایشگاهی از نقاشی های کودکان با موضوع زلزله برگزار شد و جوایزی به رسم یاد بود به غنچه های هلال اهدا شد .

1fb81d_c990 1fb80f_fd22

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات