امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۲۵
کد خبر : 2383
چاپ خبر :
حجت الاسلام اسماعیلی

آلودگی جناحی آفت خدمتگذاری به مردم /مرکز اورژانس گلپایگان مناسب نیست

اسماعیلی امام جمعه شهرستان گلپایگان در همایش خیرین سلامت شهرستان گلپایگان ضمن تبریک به مناسبت میلادمولای متّقیان امیرالمومنین علی(ع)وعرض تسلیت به مناسبت وفات بانوی دوعالم حضرت زینب کبری (س)و تشکر از حضور همه مسؤولین وخیرین که در همه عرصه های مختلف نقش آفرینی می کنندآنهارا مورد تقدیر قرار داد.

ما باید از آنهای که کمر همت را می بندند وبه میدان جامعه وارد می شوند حمایت کنیم

اسماعیلی بیان کرد:از زمان حضور دکتر رستمی به عنوان رئیس شبکه بهداشت ودرمان،باتوجه به کمبود اعتبار وبودجه باتمام وجود وبه صورت جدی در این زمینه تلاش واهتمام  ورزیده است.

وی عنوان کرد :در گذشته مردم گله مندیهایی از بهداشت ودرمان داشتند،که اکنون نیز هست ولی اکنون ریاست شبکه با توجه به امکانات موجود وتجربه ای که طی سه دوره بدست آورده اند به صورت کامل از ظرفیتها استفاده کرده اند.

اسماعیلی گفت:ماباید از آنهای که کمر همت را می بندند وبه میدان جامعه وارد می شوند حمایت کنیم.

اسماعیلی افزود:موضوعی که امروزه برخی دنبال می کنند ومن به نوبه خود آن را از آسیبهای جامعه میدانم،مسئله جناحهاست. روزی این جناح آمده و روزی جناح دیگر آمده است.هر جناحی بیاید و برود باید خدمت گزار به مردم باشد.

آلودگی جناحی آفت خدمتگذاری به مردم /کلیدی ترین مسئله خدمت گذاری به مردم

نماینده ولی فقه در گلپایگان گفت :من از آلودگی جناحی بدم می آید.جناح راست،جناح چپ جناح اصول گرا وجناح اصلاح طلب اینها را برای ما درست کردند.مملکت ما مملکت امام زمان است،مملکت ولی فقیه است ونظام مقدس جمهوری اسلامی و هرکس از هر دسته وگروه که باشد باید برای سربلندی کشور تلاش کند.

اسماعیلی بیان کرد: مابه عنوان نیروهای کلیدی شهرستان در خدمت همه مسئولین بوده وخواهیم بود.ونام نشانها برای ما هیچ فرقی ندارد که بخواهیم بر روی آنها حساب باز کنیم ومهمترین مسئله و کلیدی ترین مسئله برای ما تنها خدمت رسانی به مردم منطقه است.

اسماعیلی در ادامه خاطر نشان کرد: بالاترین امتیازی که می توان به یک مسئول داد براساس نحوه خدمت به مردم است.

IMG_0781

پیشگیری اساسی ترین کلید برای حفظ سلامت جامعه

اسماعیلی با تاکید بر اینکه سلامتی وامنیت دو مقوله با اهمیت است افزود: اگر امنیت نباشد هیچ چیزی وجود نخواهد داشت. اگر مردم وتوده انسانها به سلامت توجه کنند بسیاری از امراض نخواهد بودو پیشگیری به عنوان اساسی ترین کلید برای حفظ سلامت خواهد بود.

وی گفت: یک جامعه دینی و یک جامعه توحیدی باید دارای سلامت باشد واگر نیست باید رسیدگی شود که چرا این مسئله جدی گرفته نشده است .

مرکز اورژانس گلپایگان مناسب نیست

اسماعیلی بیان کرد: مشکل جدی در شهرستان عدم داشتن مرکز اورژانس مناسب است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.شهرستان ما از نداشتن اورژانس مناسب رنج می برد.مرکز اورژانس از زمان ریاست سابق مورد پیگیری بوده است و اکنون نیز ریاست جدید به دنبال اورژانس به تمام معنا فعال می باشد که در راستای خدمت رسانی به مردم باشد.

وی در خاتمه عنوان کرد:هر عملی باید با مطالعه و مشورت انجام گیرد و اولویتها در نظر گرفته شود ،تا سرمایه مورد استفاده مطلوب قرارگیرد و تلف نشود واز آن بهترین نتیجه را بدست بیاوریم تا انشاالله شهری پیشرفته  و پیش قراول در همه زمینه ها داشته باشیم.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات