امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۲۱
کد خبر : 2279
چاپ خبر :
احمد افتخاری رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان

نبودن مدیریت واحد شهری و درآمد پایدار برای شهرداریها از معضلات شوراهاست

در همایش عمومی شوراهای اسلامی شهرستان گلپایگان که در تالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید روسای شورای اسلامی شهرهای گلپایگان،گوگد و گلشهر به ایراد سخن پرداختند

احمد افتخاری رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان در این جلسه ضمن گرامیداشت ماه رجب و میلاد امیر المومنین علی (ع) بیان نمود:اخلاص عمل ،داشتن رو حیه مشارکت در کارهای عمومی همراه با مردم و اهل سیاست نبودن باید از خصوصیات اعضای شوراها باشد ، و تنها باید هدف آنها خدمت به خلق باشد.

رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان افزود:برخی فرهنگ مطالبه را به درستی نمی دانند، که باید نسبت به القای آن به مردم شهرستان اقدام نمود.

افتخاری، عدم تعامل شوراها با دیگر نهادها ، عدم آشنایی اعضای شورا با وظایف محوله ،نبودن مدیریت واحد شهری، نبودن درآمد پایدار برای شهرداریها و عدم تناسب مسوولیت با اختیار را از معضلات شوراهای اسلامی شهر دانست.

قمصری رئیس شورای اسلامی شهر گوگدگفت :جایگاه شورا بعد از نماز و قبل از زکات بیان شده، که نشان دهنده اهمیت آن در دین اسلام می باشد .

رییس شورای اسلامی شهر گوگد افزود:اعضای شورا با توجه به سوگندی که در ابتدا یاد کرده اند باید قانون مدار و در خدمت خلق بوده و در راه رضای خدا قدم بردارند.

وی مهمترین دغدغه خودرا مسئله بازیافت ودفن صحیح زباله ها دانست.سپس به مسئله حمل ونقل داخل شهر گوگد اشاره نمود و گفت متاسفانه حمل و نقل در این شهر از وضعیت نابسامانی برخوردار می باشد.

قمصری در مورد قانون توزیع عادلانه آب که سالهاپیش مطرح وبه اجرا در آمده است گفت :این قانون باعث پایین آمدن و در بیشتر موارد خشک شدن قنوات گلپایگان گردیده است، که با توجه به برداشت آب از منابع زیر زمینی وچاههای عمیق،به مرور زمان زمین دچار نشست وتخریب خواهدشد.

وی همچنین بیان کرد:باتوجه به حضور شهدای گمنام در پارک لاله گوگد که موجب برکت وسرافرازی برای مردم گردیده از مسئولین مربوطه درخواست رسیدگی وساخت یادمان آنان را در این مکان دارم.

فیاضی رییس شورای اسلامی گلشهر نیز در این همایش به بیان مشکلات شهر گلشهر پرداخت و گفت:عدم نظارت در بحث مهندسی، عدم اعتبار عمرانی با تو جه به وسعت شهر و عدم امکانات شهری در گلشهر از مشکلات این شهر می باشد و تنها دستاورد اضافه شدن کلمه شهر برای مردم این خطه افزایش تعرفه امتیازات آنان می باشد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات