امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۰۱
کد خبر : 1943
چاپ خبر :

همزمان با روز میلاد فاطمه الزهرا(س) ؛ جشن بزرگ میلاد کوثر در گلپایگان برگزار شد

همزمان با روز میلاد فاطمه الزهرا(س) ؛جشن  بزرگ میلاد کوثر در گلپایگان برگزار شد.

همزمان با میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) و گرامیداشت  روز مادر جشن بزرگ میلاد کوثربه همت بسیج جامعه زنان وبا همکاری اداراه فرهنگ و ارشاداسلامی گلپایگان در سالن ارشاد گلپایگان برگزار شد.

نماینده مردم گلپایگان وخوانسار در مجلس شورای اسلامی دراین جشن تأکید کرد: آنچه که همیشه استمرار دارد حرکت زینبی است ، که باید در سبک  زندگی یک زن مومن شیعی عملی شود.

سیدمحمد میرمحمدی با بیان اینکه  رفتار  وعمل عینی هستند و نباید رفتار با عمل مغایرت داشته باشد ، تأکید کرد: شاخصه ملت ایران الهی بودن ، خداباور بودن  و بنده خدا بودن است که باید تدوین و بررسی شود.

وی تصریح کرد: زن ستون اصلی در کانون خانواده است و هر جایی که مادر به وظیفه خود به نحو صحیح عمل کند ، زندگی با موفقیت همراه بوده است.

عضوکمیسیون اقتصاد مجلس گفت:زمینه رشد اقتصاد هر کشوری  بستگی به حرکت ،تلاش  وحمایت مردم  برای تولیدات داخلی  کشور خود دارد.

وی با بیان اینکه مادران در خانواده ها در حمایت از تولیدات داخلی کشور نقش اساسی دارند ،ابراز داشت: در زمان دفاع مقدس خانواده ها با بدرقه همسران وفرزندان به جبهه ها کشور را یاری کردند و جنگ 8ساله  را به دفاع جانانه تبدیل کردند  کما اینکه با عزم ملی وحرکت و اراده مردمی این مهم در شعار امسال محقق خواهدشد.

در ادامه استاد حوزه علمیه خواهران قم با اشاره به سبک زندگی فاطمه الزهرا(س) تأکید کرد: سیره و منش زندگی حضرت زهرا باید الگویی برای مادران مسلمان قرارگیرد چرا که سرچشمه فرهنگ سازی جهان عالم  حضرت فاطمه الزهرا است.

اشرف مرجانی اذعان داشت: فرهنگ فاطمی هیچ گاه ذوب نمی شود کما اینکه که اگر می توانستند این فرهنگ را ذوب کنند انجام داده بودند زیرا فرهنگ فاطمی فرهنگ خداباوری و دین مداری است .

وی افزود: اصیل ترین فرهنگ خانوادگی در زندگی حضرت الزهرا (س) بود چرا که با عظمت ترین فرزندان را تربیت کرد که نه تنها دلسوز اسلام بودند بلکه در راه زنده نگه داشتن اسلام جان خود را نثار اسلام ناب محمدی (ص) کردند.

لازم به ذکراست: دراین جشن که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ،رییس بنیادشهید وامورایثارگران، نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گلپایگان ونماینده مردم در مجلس حضور داشتند ،از مادران شهدا تکریم وتجلیل شد.

1 2 3 4

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات