امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۰۱
کد خبر : 1956
چاپ خبر :

شعار امسال با یک حرکت حماسی و عزم جهادی و ملی محقق می شود

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار درمجلس گفت: شعار امسال با یک حرکت حماسی وعزم جهادی  وملی  محقق می شود.

سید محمد حسین میرمحمدی در جلسه شورای اداری که با حضور امام جمعه گلشهر ،فرماندار ومسئولان شهرستان در محل  امام زاده دانیال پیغمبر گلشهر برگزارشد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) وگرامیداشت مقام زن اظهارداشت: زیرساخت‌های لازم در  تحقق حماسه اقتصادی درکشور نیازبه عزم ملی دارد واگر بخواهیم زمینه اقتصادی وفرهنگی ایجاد شود باید به سمت تحقق حماسه اقتصادی برویم.

وی با بیان اینکه جهاد سازندگی در عرصه انقلاب ودفاع مقدس با یک بروکراسی مقتدر نقش برجسته ومهمی را درآبادانی روستاها ایفا کرد تأکید کرد: باید در حوزه اقتصادی وفرهنگ  همانند جهاد سازندگی قوی شویم .

 میرمحمدی  با بیان اینکه توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موجب تحول و توسعه اقتصاد کشور می‌شود، تأکید کرد: باید به سمت خودکفایی حرکت کنیم و از توان منابع انسانی داخلی و متکی به متفکران، اندیشمندان، کارآفرینان، تولیدکنندگان و صنعتگران برای تحقق اقتصادی پویا بهره بگیریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از سال 88 همه شعارهای سال را معطوف به مباحث اقتصادی کرده‌اند، یادآور شد: مسئولان در این زمینه ارزیابی کنند که چقدر  در تحقق این شعارها و مطالبات رهبری اقدام کرده و متوجه باشند که شعار امسال باید با یک حرکت جهادی محقق شود و در این زمینه کم کاری نکنند.

وی با بیان اینکه  امر به معروف ونهی ازمنکر که بر روی مسئله فرهنگ توجه دارد، خاطرنشان کرد:  در این زمینه باید از فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی بهره بگیریم و سیره ائمه اطهار را مورد توجه قرار دهیم.

نماینده مردم گلپایگان وخوانسار درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در فرهنگ اسلامی هم شادی داریم و هم تفریح که همه برمبنای انجام اعمال حلال و ثواب مطرح شده است تأکید کرد: برخی مسئولان نباید از حیطه شرعی خارج  ودر برخی مناسبت ها اقدام غیر اخلاقی انجام دهند.

میرمحمدی خاطرنشان کرد:عزم ملی نیازمند پشتوانه مردمی است چرا که عزم ملی نیازمند حضور وپشتوانه مردم  است که با  بستر سازی وزمینه سازی دولت محقق می شود.

نماینده مردم در مجلس در ادامه با تأکید براینکه قانون در رأس کار است وباید مسئولین در چارچوب مدیریتی  دستوالعمل اداری را رعایت کنند، خواستار شد: باید در حوزه اداری مسئولانی که خدمت خالصانه می کنند تشویق شوند و درصورتی که مسئولی چارچوب وظایف اداری را رعایت نکند عزل شود.

وی با تأکید براینکه آموزش و فرهنگ سازی باید براساس دین مداری صورت گیرد چرا که تضعیف دین را به همراه دارد، خواستارشد: امر به معروف ونهی از منکر یک حرکت جهادی است که باید در ادارات رعایت شود.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات