امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۰۱
کد خبر : 1952
چاپ خبر :

ارتش وسپاه دو بال نظام هستند، که در کوران انقلاب دفاع جانانه ای در برابر دشمنان داشتند

ارتش وسپاه دو بال نظام هستند،  که در کوران انقلاب دفاع جانانه ای در برابر دشمنان داشتند

حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی خراسانی در خطبه های نماز جمعه این شهر، ضمن دعوت همگان به تقوای الهی   اظهار داشت: داشتن تقوا الهی زمینه دوری از وسوسه های شیطان را دروجود انسان فراهم می کند.

وی با اشاره به 29 فروردین‌ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک به نیروهای ارتش و تقدیر از خدمات و تلاش‌های انجام شده آنان، خاطرنشان کرد: تقدیم 48 هزار شهید و 200 هزار جانباز توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها بخشی از رشادت‌ها، فداکاری‌ها و اقدامات این نیروی نظامی در حراست و حفاظت از انقلاب و این مرز و بوم است؛ بنابراین نامگذاری این روز به نام روز ارتش توسط امام راحل در روزهای اول پس از پیروزی انقلاب در واقع حمایت و پشتیبانی از این نیروی نظامی در کشور بود.

امام جمعه گلشهر با اشاره به 2اردیبهشت ماه که سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است ، خاطرنشان کرد: سپاه همواره در طول  سه دهه گذشته حماسه های عظیمی را نه تنها قبل از آغاز جنگ و در دوران دفاع مقدس آفریده است بلکه بعد از پیروزی انقلاب نیز نقش اساسی داشته و دارد.

وی با بیان اینکه ارتش ایران قوی ترین ارتش دنیاست،تأکید کرد: ارتش وسپاه دوبال نیرومند نظام هستند که در کوران انقلاب دفاع جانانه ای در برابر دشمنان داشتند و هم اکنون نیز یک هدف را دنبال کرده آن هم تأمین امنیت وآرامش برای ملت عظیم  الشأن ایران است.

نماینده ولی فقیه در شهر گلشهر با اشاره  به  بیستم جمادی الثانی  که مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و  فرزند بزرگوارشان حضرت امام خمینی (ره)  است با تبریک این ایام به تمامی مادران  تصریح کرد: زنان در اصلاح جامعه، تربیت فرزندان و ساختن یک جامعه و امت اسلامی در دوران انقلاب، دفاع مقدس و تاریخ اسلام نقش برجسته و مهمی ایفا نمودند.

موسوی خراسانی ابرازداشت:  نقش اساسی و  اصلی زن در جامعه اسلامی همسری و مادری است لذا باید تلاش کنیم با بهره‌ گیری از فرهنگ خانواده، سبک زندگی و همسرداری بتوانیم از این فرشته نجات بخش استفاده کنیم.

لازم به یادآوری است: امام جمعه گلشهر درآیین  نماز جمعه این  هفته گلشهر، به مناسبت هفته بزرگداشت روز زن  از مادران وهمسران شهدای این شهر با اهدای هدیه تقدیر کرد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات