امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۲/۲۴
کد خبر : 1837
چاپ خبر :

زنگ ایثار و شهادت در دبیرستان شاهد وکیلی گلپایگان طنین انداز شد

به مناسبت روز شهدا زنگ ایثار و شهادت در دبیرستان شاهد وکیلی گلپایگان طنین انداز شد

به مناسبت روزشهدا زنگ ایثار وشهادت در دبیرستان شاهد وکیلی با حضور معاون فرمانداری ،مدیریت آموزش و پرورش ،  معاونین این اداره و مسئول بنیاد شهید وامورایثارگران ومسئول بسیج دانش آموزی خواهران طنین انداز شد.

مدیریت آموزش و پرورش گلپایگان دراین آیین که درصبحگاه مدرسه برگزارشد،اظهارداشت: این آیین مزیّن به نام شهدا شد و با صدا در آمدن زنگ ایثار و شهادت درمدارس فضای معنوی برقرارمی شود.

مهدی اشراقی با بیان اینکه شهدا با نثارخون پاک و مطهر خویش درس گذشت وفداکاری را به ما آموختند،خاطر نشان کرد:اگر گذشت وایثار شهدا نبود کشور از اشغال دشمنی که مورد حمایت تمام بلوک غرب و شرق بود آزاد نمی شد.

 وی با بیان اینکه کشورهای همسایه هنوز طی سالهای متوالی دراشغال دشمن هستند ومردمان این سرزمین ها نیز در وضعیت نابسامانی زندگی می کنند،تأکید کرد:امنیت ،آرامش و ثبات اجتماعی امروز کشور ما ارمغان شهداست که با نثار خون پاک ومطهر خود دسیسه های دشمنان را خنثی کردند.

مدیریت آموزش و پرورش گلپایگان رسالت خطیر دانش آموزان راحفظ حجاب در کنار درس خواندن دانست،و تأکید کرد:پیام شهدا به شما دانش آموزان حفظ حجاب است که دشمن برای به انزوا کشاندن و بی ثباتی جوانان ما با ترفند های مختلف می خواهد آنها را ازاصل خویش که پایبندی به اعتقادات دینی ومذهبی است بازدارد که این همان جنگ نرم دشمنان می باشد.

مهدی اشراقی تأکید کرد:در راه آرمانهای امام(ره) و شهدای گرانقدر گام بردارید و بدانید که اصل نظام مهم است چرا که امروز دشمن اصل نظام که ولایت فقیه است را نشانه گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان خواهر با حفظ حجاب اسلامی و زندگی به سبک ایرانی- اسلامی که رسالت شرعی و قانونی است، دِین خود را به شهدا ادا کنند وبدانند فردای قیامت شرمنده شهدا نخواهند شد.

لازم به یادآوری است: دردبیرستان دخترانه شاهد وکیلی سفره هفت سین سنگرنشیان وهفت سین قرآنی به همراه تصاویرشهدا ی گمنام شهرستان وماکت عملیات والفجر 8 درغرفه های مختلف برپا شده بود که مورد بازدید مسئولین حاضر که سعادت شرکت دراین آیین را داشتند قرار گرفت.

گروه خبری بیان

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات