امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۲/۲۴
کد خبر : 1853
چاپ خبر :

آمریکا و غرب حق ندارند درباره حقوق بشر سخن بگویند

آمریکا و غرب حق ندارند درباره حقوق بشر سخن بگویند

 

امام جمعه موقت گلشهر گفت:شهدا نمونه بارز غیرتند چرا که غیرت شهدا،کشور را از اشغال دشمنان آزاد کرد و به پشتوانه غیرت شهدا ایران اسلامی در جهان قدرتمند شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عزت الله محبی در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع گلشهرضمن دعوت همگان به تقوای الهی ،اظهارداشت: تقوا را پیشه کنید چرا که انسان ،هر آنچه خدا را بهتر و بیشتر بشناسد از گناه دوری جسته ، که این نشانه ترس از خدا در نتیجه رعایت تقوای الهی است.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گلپایگان تصریح کرد:امیرالمومنین(ع) تقوا را مایه عزت و سربلندی انسان می دانست ،که انسان درهرجا و مقامی باید سرمایه اساسی بدست آورد وعزت در سایه تقوا بدست می آید.

وی به روز شهدا اشاره ، و تأکید کرد: شهدا نمونه بارز غیرت ،که نیاز اساسی یک جامعه است بودند چرا که غیرت یک امر فطری در وجود انسانی است، که وجدانش اجازه تعرض به مال کسی را نمی دهد و اجازه هم نمی دهد که کسی یا اشخاصی به حریم زندگی اش تعرضی داشته باشند که این ویژگی منحصر به فرد در وجود پاک شهدا اثبات شده است.

امام جمعه موقت گلشهرگفت: امروز دشمن تا به دندان مسلح از طریق جنگ نرم، فرهنگ دینی و اسلامی کشور ما را مورد هدف قرار داده ،تا از این طریق غیرت را ازجوانان ما بگیرد، چرا که اگرغیرت در وجود جوان ما نباشد بی حجابی برای خانواده اش مهم نیست .

محبی با بیان اینکه امام حسین(ع) غیرت الله بود، تأکید کرد: غیرت همان وجدان بیداری است که مانع حرکات ناپسند در جامعه می شود که برازنده جامعه اسلامی دینی ما نیست.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گلپایگان تأکید کرد: امروز غیرت ما سلاح مبارزه با جنگ نرم دشمنان است چرا که باید در دفاع از همه امور کشور مانند دفاع از حق انرژی هسته ای اجازه تعرض دشمن به خاک کشور را ندهیم .

وی به 24 اسفند سالروز انفجار بمب در مراسم نماز جمعه تهران و شهادت تعدادی از نمازگزاران توسط منافقین اشاره کرد و اظهار داشت: امروز طرفداران حقوق بشر منافقین را از لیست تروریست‌ها خارج کرده‌ وهیچ ملتی همچون ملت ایران قربان تروریسم نبوده و آمریکا و غرب حق ندارند درباره حقوق بشر سخن بگویند.

حجت الاسلام والمسلمین عزت الله محبی یادآوری کرد: 23 اسفندماه سالروز بمباران شیمیایی حلبچه و مردم کُرد توسط صدام است که باز هم طرفداران حقوق بشر به صدام تسلیحات شیمیایی دادند و این جنایت بشری رخ داد.

محبی خاطر نشان کرد: 26 اسفندماه سالروز درگذشت حاج سید احمد خمینی است که محرم راز و مراقب امام (ره) بود و بر گردن همه ما حق دارد.

امام جمعه موقت گلشهربا اشاره به 29 اسفندماه سالروز ملی شدن صنعت نفت ،اظهار کرد: نفت با قرارداد 100 ساله توسط انگلستان غارت می‌شد که در زمان مصدق با حضور مرحوم آیت‌الله کاشانی نفت ملی شد.

 مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گلپایگان با بیان اینکه 29 اسفندماه حمله آمریکا به کشور عراق اتفاق افتاد، تأکید کرد: هر روز در کشور عراق طی این سالیان افرادی کشته شده‌اند و آمریکا هر جا که پا بگذارد، آن منطقه به‌ هم می‌ریزد بنابراین نگذارید حامیان آمریکا به بهانه مختلف در کشور رسوخ پیدا کنند.

 گروه خبری بیان

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات