امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۲/۲۴
کد خبر : 1856
چاپ خبر :

آمریکایی ها و اروپایی هر زمان با روی خوش ما مواجه شدند با سوء استفاده در امور کشور دخالت کردند

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان که در مسجد جامع  شهر برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه(سلام الله علیها) و مصادف شدن آن با ایام نوروز بر تکریم و بزرگداشت این ایام  تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان به سفر  کاترین اشتون مسئول اتحادیه اروپا به ایران اشاره و اظهار داشت:آمریکایی ها و اروپایی هر زمان با روی خوش ما مواجه شدند با سوء استفاده در امور کشور دخالت کردند و بر دامنه گستاخی های خود افزودند.

امام جمعه گلپایگان به  نگاه خوش بینانه برخی به غربی ها و تجربیات تلخ حاصل از آن اشاره و یادآور شد:مستکبران با بهانه ها و ترفندهای مختلف همواره در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و لذا همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند:ما به آمریکایی ها اعتماد نداریم.

80651182-4037976

اسماعیلی با انتقاد از سخنان بان کی مون دبیرکل سازمان ملل مبنی بر عدم رعایت حقوق بشر در ایران این سخنان را متاثر از خواسته غربی ها دانست و تصریح کرد:رئیسی که خواسته مستکبران را دیکته کند به هیچ دردی نمی خورد.

وی بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولین در برابر این توطئه ها تاکید و استقلال و پیشرفت ملت ایران در عرصه های مختلف را دلیل این دشمنی ها برشمرد.

امام جمعه گلپایگان ضمن تقدیر از اقدام رئیس قوه قضائیه در پاسخ به اقدام هنجار شکنانه کاترین اشتون در دیدار پنهانی و خارج ار عرف با محکومین فتنه ۸۸ اظهار کرد: نمایندگان مجلس و مسئولان بلند پایه کشور هم باید در این مواقع واکنش نشان دهند و این اقدام را با قاطعیت محکوم نمایند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات