امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۲/۲۰
کد خبر : 1777
چاپ خبر :

هویت جسد نیمه سوخته مرد 28 ساله شناسایی و قاتلین آن دستگیر شدند

هویت جسد نیمه سوخته مرد 28 ساله شناسایی و قاتلین آن دستگیر شدند

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان: هویت جسد نیمه سوخته مرد 28 ساله شناسایی و قاتلین آن دستگیر شدند
فرماندهی انتظامی گلپایگان تأکید کرد :
اجرای طرح های پلیس، درراستای ارتقای امنیت اجتماعی وتقویت امنیت روانی افرادجامعه صورت می گیرد.
محمدعلی یوسلیانی در ابتدای نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان که در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان برگزار گردید از اصحاب رسانه در جهت بیان مشکلات مردم و انتقادهای سازنده از مسؤلین تشکر و قدردانی نمود و عملکرد این نیرو را در 11 ماه گذشته سال 92 بدین صورت تشریح کرد
وی گفت : میزان جرایم نسبت به سال قبل 1درصد ، میزان کشف جرایم 68 درصد و کشفیات مواد مخدر 470 درصد افزایش داشته است
یوسلیانی بابیان اینکه طی مدت 11ماهه امسال میزان کل تصادفات جاده ای 11درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است ،افزود: از این میزان سهم کاهش تصادفات فوتی35 درصد و تصادفات جرحی 34 درصد بوده است.
فرماندهی انتظامی گلپایگان بابیان اینکه دو باند سارقان احشام طی یک ماه گذشته با تلاش مأموران نیروی انتظامی گلپایگان دستگیرشدند ، افزود:این دو باند اقدام به سرقت احشام در شهرستان گلپایگان ،الیگودرز،شاهین شهر،فریدون شهرو چادگان می کردند ، که دراین رابطه 8نفردستگیر، و پس ازتشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
سرهنگ یوسلیانی اظهارداشت: طی این مدت یک باند 4نفره سرقت از منازل مردم نیز دستگیر، که کشف اموال مسروقه از سارقان به ارزش 25میلیون تومان می باشد.
یوسلیانی گفت: همچنین یک نفر سارق باطری های خودرو دستگیر شد که این سارق به 25فقره سرقت باطری های خودرو اعتراف کرده است و 12دستگاه باطری ازاین سارق کشف شده است.
فرماندهی انتظامی گلپایگان بیان کرد: هویت جسد سوخته مرد 28 ساله که ماه گذشته اطراف شهرگلپایگان کشف شده بود، شناسایی شد و همچنین روز گذشته قاتلین این مرد نیز شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: قاتلان و مقتول اهل گلپایگان نبوده ودرمسیر گذر ازگلپایگان این اتفاق افتاده است و درحال حاضر قاتلان در مرحله بازجویی هستند که اخبار این پرونده متعاقبأ اعلام خواهدشد.
یوسلیانی ازکشف 5هزار و 463عدد ترقه درگلپایگان خبرداد، وتأکید کرد: درآیین چهارشنبه سوری که درشب چهارشنبه آخر سال صورت می گیرد شهروندان مراقب فرزندانشان باشند .
سرهنگ یوسلیانی اظهارداشت: همزمان با سراسر کشور طرح ویژه نوروزی درمحورهای درون شهری وبرون شهری توسط نیروهای انتظامی و پلیس راهور شهرستان از 25اسفند ماه آغاز وتا 15فروردین سال 1393 اجرا می شود .
فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان بابیان اینکه جرم وسرقت به طورکامل ازجامعه خذف نمی شود، تأکید کرد: هوشیاری مردم ازاقتدارپلیس بالاتر و ازاهمیت بسزایی برخوردار است به طوری که مردم در همکاری با پلیس در کاهش جرائم نقش اساسی را ایفا می کنند.
وی خاطرنشان کرد: طرح های پلیس مقطعی نیست بلکه درراستای ارتقای امنیت اجتماعی وتقویت امنیت روانی مردم جامعه صورت می گیرد.
سرهنگ یوسلیانی همچنین اولویت های ناجا در گلپایگان را بدین صورت عنوان کرد:
1-هشدارجدی پلیس به مجرمین ،پلیس با مجرمینی که امنیت همشهریان را به مخاطره بیندازند برخوردی جدی خواهد داشت.در همین راستا طرحی در سطح شهر در حال اجرا میباشد.
2- برخوردباخرده فروشان موادمخدر
3-کاهش تلفات انسانی در تصادفات
4-پاکسازی محله ها به کمک اعضای شورای معتمدین پلیس و پلیس های افتخاری
یوسلیانی در پایان گفت: قرار است طرح مدیریت کیفیت ناجا (مکنا)جهت خدمت رسانی بهتر به همشهریان عزیز در کلانتری گوگد به اجرا دربیاید که امید است نوید خوبی درسطح شهر را شاهد باشیم.

گروه خبری بیان

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات