امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۲/۲۰
کد خبر : 1730
چاپ خبر :

طرح آبرسانی به گلپایگان یکی از مهمترین پروژه های استان است

طرح آبرسانی به گلپایگان یکی از مهمترین پروژه های استان است

 

بازدید معاون نظارت بر بهره برداری آب و فاضلاب کشور از طرح آبرسانی به گلپایگان
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور ، مدیر عامل آب و فاضلاب استان اصفهان ، معاون مهندسی و توسعه آبفا، مدیر آبفا منطقه گلپایگان ، و کارشناسان پیمانکار و مشاور طرح ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان از طرح آبرسانی به گلپایگان با حضور درمحل ساخت تصفیه خانه آب، ازنزدیک شاهد اجرای این پروژه قرارگرفتند.
دکتر تشیعی در این بازدید با بیان اینکه طرح آبرسانی به گلپایگان یکی از مهمترین پروژه های استان است ، اظهار نمود : طرح آبرسانی به گلپایگان از جمله پروژه های مهم محسوب می شود که علی رغم محدودیت منابع مالی با تزریق اعتبارات موجود، پیشرفت فیزیکی نسبتاً خوبی داشته است که با اهتمام بیشتر وسریعتر این طرح باید به اتمام برسد.
وی با اشاره به بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه آب گلپایگان،تأکید کرد : راه اندازی قسمت فیلتراسیون باید در اولویت کاری قرار گیرد تا کیفیت آب خروجی فاز اول تصفیه خانه بالا رود.
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برخورداری از آب شرب با کیفیت را یکی از دغدغه های مردم گلپایگان دانست و خاطرنشان کرد:سالهاست که مردم گلپایگان خواستار آب شرب با کیفیت بوده اند که با تکمیل تصفیه خانه آب گلپایگان این امر محقق خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان درادامه بااشاره به اعتبارات اجرای تصفیه خانه آب گلپایگان ،تصریح کرد : با توجه به شرایط موجود و محدودیت منابع مالی انتظار می رود با تزریق اعتبارات لازم در آینده نزدیک ، شرایط جهت راه اندازی و بهره برداری از قسمت فیلتراسیون فراهم شود.
در ادامه مدیر آب و فاضلاب منطقه گلپایگان با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به گلپایگان و اجرای خطوط انتقال و ساخت منابع ذخیره آب ،اظهارداشت: در حال حاضر با بهره برداری ازقطعه سوم خط انتقال آب ، مردم شهر گوگد نیز از آب تصفیه شده بهره مند شده اند.
دهقانی افزود : جهت انتقال آب تصفیه شده به شمال شهر گلپایگان و جهت بهره مندی مردم این منطقه از آب تصفیه شده ساخت ایستگاه پمپاژ در محل تصفیه خانه باید در اولویت قرار گیرد .
وی خاطر نشان کرد : خطوط انتقال آبرسانی به شمال گلپایگان اجرا شده است و در صورت ساخت و بهره برداری از ایستگاه پمپاژ در محل تصفیه خانه میتوان آب تصفیه شده را به این قسمت از شهر انتقال داد.
دراین جلسه کارشناسان مشاور و پیمانکارطرح آبرسانی در خصوص پیشرفت کلی ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان وحجم عملیاتهای اجرا شده ، گزارشی ارائه کردند.
لازم به ذکراست: کل طرح ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان حدود20درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

گروه خبری بیان

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات