امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۲/۲۰
کد خبر : 1681
چاپ خبر :

رمز پیروزی و دوام و بقای انقلاب اسلامی اخلاص در عمل است

در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان گلپایگان مطرح کرد؛
رمز پیروزی و دوام و بقای انقلاب اسلامی اخلاص در عمل است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان گفت: رمز پیروزی و دوام و بقای انقلاب اسلامی اخلاص درعمل است.
محمداسماعیل علیشاهی در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان گلپایگان که درسالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان برگزارشد، تأکید کرد: امروز دانشگاه‌ها باید به جبهه تبدیل شود و دانشجویان و فرهنگیان به عنوان افسران و فرماندهان جنگ نرم فرهنگی با ترفندهای دشمن مقابله می کنند.
سرهنگ علیشاهی با بیان اینکه شهدا درراه آرمانهای انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند،تأکید کرد: شهیدا ن در8سال دفاع مقدس با بصیرت و اخلاص درعمل به ندای رهبر کبیرانقلاب لبیک گفتنه و در نبرد نا‌برابر ماهیت دشمن را شناسایی و خنثی کردند.
وی تأکید داشت: امروز کشور در شرایط تحریم قرار دارد و حول محور مقاومت، ایستادگی، توکل بر خدا و پیروی از مقام معظم رهبری انشالله بر مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها غلبه می کنیم چرا که درهمین شرایط دشوار به دستاوردهای عظیم علمی ، فرهنگی ،نظامی وهسته ای دست پیدا کردیم.
سرهنگ پاسدارعلیشاهی امنیت، آرامش و آسایش امروز را مدیون خون پاک شهدا دانست وخاطرنشان کرد: برای پاسخ به شبهات درحوزه دفاع مقدس وظیفه مسئولان وفرماندهان نظامی است که در دانشگاهها حضور داشته باشند.
وی تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است و نسخه شفا‌بخشی برای اقتصاد کشورمی باشد که همگانی کردن آن با کمک دانشگاهیان و فرهیختگان میسر می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان بابیان اینکه آمریکا کشورها را به سلطه گر وسلطه پذیرتقسیم کرده است ،تصریح کرد: کشور ما با روشنگری های امام راحل(ره) و با فداکاری شهدا ازسلطه پذیری رهایی یافته است وهمین رعب و وحشت دشمن ازبیداری های اسلامی که نشأت گرفته ازایران اسلامی است می باشد.

گروه خبری بیان

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات