امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۲/۲۰
کد خبر : 1781
چاپ خبر :

بیان مشکلات و تقاضای رسیدگی توسط مسئولین، به زبان مردم صبور و متدین روستای شرکت زراعی

بیان مشکلات و تقاضای رسیدگی توسط مسئولین، به زبان مردم صبور و متدین روستای شرکت زراعی

 

روستای شرکت زراعی با مردمی متدین و صبور سالهاست که با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم کرده اند. سعی و تلاش فراوان به جهت بهبود اوضاع خود داشته اند که برخی با مساعدت و همراهی مسئولان رفع گردید و برخی دیگر با گذشت زمان به فراموشی سپرده شده اند و برخی دیگر از مشکلات مانند استخوانی در میان زخم سالهاست که آنها را آزرده و مکدر کرده است.
طی تماسها و درخواستهای مکرر از سوی اهالی و بیان برخی از مشکلات به میان مردم روستا رفتیم تا از نزدیک با آنها صحبت و مشکلات آنها را به جهت انعکاس از نزدیک پیگیری کنیم.
جمعی از اهالی به عادت دیرینه خود درمکانی تجمع داشته و گرم گپ وگفت بودند.
به جمع آنان پیوستم از حضور ما،گرم استقبال کردند و از مشکلات خود گفتند،ولی حرف همه و مشکل اساسی همه ای آنها حول سه محور بود.1-بوی نامطبوع کارخانه پنیر پگاه که سالیان سال است خوره روح آنان شده.2-پنج راهی ابتدای روستاهای تیکن، خم پیچ ،و شرکت زراعی.3-عدم آسفالت و روکش مناسب در جاده گلپایگان به شرکت زراعی.
در این رابطه به محل دهیاری و شورای روستا مراجعه کردیم تا اقدامات آنها و جوابیه مسئولان را نیز دریافت کرده و همچنین از آنها بعنوان رابط بین مردم روستا و مسئولان در این زمینه استفاده نماییم.
رییس شورای روستا و دهیار روستا نیز به تأکید مطالب پرداختند و پیگیری مسئولان رادر رفع مشکلات خود مسمرثمر نمیدانستند.مشکلاتی که در پیچ و خمهای اداری و نامه نگاریها کمرنگ گشته است و با انفصالها و انتصابها از خاطر مسئولان فراموش گشته است. اهالی فقط و فقط آرامش و آسایش بحق خود را مطالبه می کردند و تنها سوال آنها علت تاخیر و راه اندازی تصیفه خانه بود.که با تماسهای مکرر از مسئولان پگاه و درخواست انجام مصاحبه با یکی از متصدیان متاسفانه حاضر به همکاری نگردیدند و این سئوال باز هم بدون جواب باقی ماند.به منظور دریافت پاسخ سئول دیگر اهالی درمورد نامناسب بودن آسفالت مسیرگلپایگان تا روستا به اداره راه و شهر سازی مراجعه شد.
مهندس اختری رئیس راه و شهر سازی با روی باز استقبال کردند و عدم رسیدگی در این مسیر را کمبود بودجه اعلام کردند.وی بودجه ای لازم جهت بهسازی و ایمن سازی مسیر را حدود1 میلیارد تومان برآورد کردند و بیان داشتند امید است در سال اتی با تامین اعتبار این مسیر که مسیر پرترددی نیز می باشد به نوع مطلوبی آسفالت و ایمن گردد.
وی در مورد پنج راهی ابتدا روستا توضیحاتی داده و آنرا مطابق استانداردکشوری دانست و تنها مشکل این محور را اتصال مسیر روستای نیوان نار به این پنج راهی دانست. اختری خاطر نشان کرد که طی بررسیهای به عملا آمده این مسیر اصلاح خواهد شدبگونه ای که احتمال خطر ورود ناگهانی وسیله نقلیله به صورت مستقیم در این پنج راهی رفع خواهد گردید.

خبر:خانم طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات