امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۲/۲۰
کد خبر : 1745
چاپ خبر :

به منظور رفاه حال مسافران نوروزی؛8مدرسه آماده اسکان مسافران نوروز

به منظور رفاه حال مسافران نوروزی؛8مدرسه آماده اسکان مسافران نوروز 

 

به منظور رفاه حال مسافران نوروزی؛8 مدرسه آماده اسکان مسافران نوروزسال 93درشهرستان گلپایگان
معاونت توسعه منابع وپشتیبانی آموزش و پرورش گلپایگان گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروز93 این مدیریت 8مدرسه را برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته است.
باقرعبیری با اشاره به مدارسی که برای اسکان مسافران نوروز93 آماده می شود ، اظهارداشت:مدارسی که درشهرستان گلپایگان برای اسکان مسافران نوروزی درنظر گرفته می شودباید دارای شرایط خاص رفاهی جهت خدمات دهی به مسافران نوروزی باشند.
وی افزود: این مدارس ضمن اینکه باید نوساز بوده و سرایه دار نیز داشته باشد ،همچنین دارای آشپزخانه و حمام بوده و به خیابانهای اصلی شهر نزدیک باشد
عبیری تصریح کرد :مدیریت آموزش وپرورش تا کنون 8مدرسه که شرایط لازم برای رفاه اسکان مسافران نوروزی را داشته درنظر گرفته است.
معاونت توسعه منابع و پشتیبانی آموزش وپرورش به ذکر نام مدارس و خوابگاههای درنظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروز 93 درشهر گلپایگان پرداخت و گفت: دبیرستان پسرانه صحت واقع در کوچه مسجد حاجی ، دبیرستان دخترانه الزهراء واقع در کوچه اداره آموزش و پرورش گلپایگان ، مدرسه 17شهریور و مدرسه استثنایی امید واقع در خیابان فرمانداری گلپایگان ، خوابگاه محسن حسینی واقع در بلوار امام علی (ع) جاده حسن حافظ و یک مدرسه ابتدایی دوشیفته با نام امین و آیت الله غفاری که در کوچه درمانگاه رئوف گلپایگان واقع شده اند از مکان هایی هستند که برای اسکان مسافران نوروز 93 در نظر گرفته شده است.

باقر عبیری همچنین با بیان اینکه مدارس دو شهر گوگد و گلشهر نیز برای اسکان مسافران نوروز 93 درنظر گرفته شده است ، تصریح کرد: در شهر گوگد مدرسه آیت الله گلپایگانی واقع در بلوار شهدا و در شهر گلشهر مدرسه ابتدایی نوسازی شده شهدای گلشهر واقع در بلوار امام خمینی (ره) آماده جهت اسکان مسافران نوروز 93 می باشد.
باقر عبیری تأکید کرد: این مدیریت برای رفاه مسافران نوروز93 ، دفتر ستاداسکان مسافران نوروزی در دو شهر گوگد و گلشهر را در همان مدارس برای پذیرش مسافر تشکیل می دهد.
عبیری خاطر نشان کرد: دفترمرکزی ستاد اسکان مسافران نوروزی گلپایگان در محل مدیریت آموزش وپرورش از تاریخ 20/12/92(20 اسفندماه )آماده پذیرش مهمانان نوروز 93 و خدمات رسانی به آنها می باشد.
معاونت توسعه منابع و پشتیبانی آموزش وپرورش گلپایگان یادآوری کرد: این مدیریت آمادگی لازم را دارد چناچه تعداد مسافران نوروزی درشهرستان افزایش یابد، مدارس دیگری را که در شأن مسافران نوروز 93باشد برای اسکان آنها در نظر می گیریم.
باقر عبیری تأکید کرد: ایام نوروز فرصت مناسبی برای شناسایی ومعرفی جاذیه های دیدنی و مکان زیارتی وتاریخی شهرستان است ودرهمین راستا این آمادگی را داریم که با برنامه ریزی دقیق و کارهای فرهنگی برای معرفی شهرستان اقدام نماییم.

گروه خبری بیان

 

 

 

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات