امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۲/۲۰
کد خبر : 1751
چاپ خبر :

امام جمعه گلپایگان:حضوربسیج،سبب خاتمه بخشیدن به فتنه 88 شد

امام جمعه گلپایگان:حضوربسیج،سبب خاتمه بخشیدن به فتنه 88 شد

 

امام جمعه شهرستان گلپایگان گفت: عده ای نان را به نرخ روز می خورند و تا زمانی که اوضاع بر وفق مرادشان است از انقلاب و نظام تعریف و تمجید می کنند.

به گزارش خبرنگارنشریه بیان: حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی،در مراسم تجلیل از سرگروه های شجره صالحین بسیج وهمچنین افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمارکه درتالاراندیشه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان برگزار گردید، اظهار کرد: اگر حضور جانانه بسیج در سال 88 نبود، قائله فتنه ختم نمی شد هرچند که ناسزاهایی نثار بسیج شد اما بسیج راست قامت در کنار ولایت ایستاد ونگذاشت کوچکترین اتفاقی در کشورمان رخ دهد.
امام جمعه گلپایگان بیان داشت: متاسفانه امروزهم کسانی هستند که حاضر نمی شوند نامی از فتنه ببرند و حتی عده ای از وزیران ونمایندگان گفته اند که زمان فتنه را فراموش کنیم که البته باید گفت: “بعضی چیز ها فراموش شدنی نیست “.در جامعه کسانی هستند که یزید وشمر را لعنت می کنند اما از لحاظ فکری کنار آل سعود و امثال آنان قرار دارند و امروزه عملکرد خودشان یزیدی است.
عده ای اگر روزی رأی نیاوردندهرچه بد و بیراه است نثار نظام و بزرگان می کنند
وی انقلابی شدن را آسان و انقلابی ماندن را مهم دانست و گفت: عده ای نان را به نرخ روز می خورند و تا زمانی که اوضاع بر وفق مرادشان است از انقلاب و نظام تعریف و تمجید می کنند اما اگر روزی رأی نیاوردند و اتفاق ها بر وفق مرادشان نباشد ویا روزی در پستی بودند و بهشان گفته شد کمی جا به جا شوید تا کسی دیگری اینجا بنشیند، بهشان بر می خورد و هرچه بد و بیراه است نثار نظام و بزرگان آن می کنند.

عده ای تصور می کنند یک سبد کالا آدم را سیر می کند

سرمربی شجره صالحین شهرستان گلپایگان گفت: برخی افراد ظرفیتشان به اندازه یک سبد کالا هم نیست، عده ای تصور می کنند یک سبد کالا آدم را سیر می کند در حالی که برخی شهدای ما هزارن سبد کالا را زیر پا گذاشتند وبرای انقلاب و اسلام جانفشانی کردند. افرادی در جامعه ما هستند که اگر موقعیت لازم برایشان فراهم باشد از صدام هم بدتر خواهند بود.

ما باید برای زحمتهای بسیجیان ارزش قائل شویم
وی اضافه کرد: همه ما مدیون توده بسیجیان زحمتکشی هستیم که بیشتر وقتشان را صرف برنامه های بسیج می کنند، کسانی که اگر جنگ شود ویا اگر صحبت از مبارزه با استکبار باشد نفرات اول هستند لذا باید برای زحمتهایشان ارزش قائل شویم.
خطیب جمعه گلپایگان به تفاوت شجره صالحین با دیگر طرح های سپاه اشاره نمود و خاطر نشان کرد: وجه تمایز شجره صالحین با دیگر طرح های سپاه و بسیج در این است که در سایر طرح ها آموزش بر تربیت قالب بود اما در شجره صالحین اولویت با تربیت می باشد وخروجی آن بسیار مهم است.
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی گفت: اگر بهترین کلاس ها را در این زمینه برگزار نماییم اما نتیجه آن در صف های نماز جمعه و جماعات مشهود نباشد کار مفیدی نکرده ایم.
سرمربی شجره صالحین شهرستان گلپایگان اصل طرح شجره صالحین را برمبنای روشنگری و بصیرت افزایی دانست وگفت:باید اهتمام کافی را داشته باشیم که خروجی جلسات شجره صالحین که برگرفته از قرآن است مفید و موثر باشد.
شایان ذکر است که درپایان این مراسم از 30 نفر از سرگروه های برتر تربیتی شجره صالحین تجلیل به عمل آمد همچنین از علی محمد اسدی وفاطمه شمسی که از برندگان مسابقه نشریه صالحین بودند نیز تقدیرشد.

فاطمه عبدلی

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات