امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۲/۲۰
کد خبر : 1758
چاپ خبر :

امام جمعه شهرستان گلپایگان: خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند

امام جمعه شهرستان گلپایگان: خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند

 

امام جمعه شهرستان گلپایگان: خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند
حجت الاسلام والمسلمین محمد رضااسماعیلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی 16 اسفندماه ضمن تبریک روز پرستار اظهار کرد: حضرت زینب کبری(س) بانوی با فضیلت جهان اسلام است که می تواند برای دختران و زنان جامعه ما الگوی بسیار مناسبی باشد. ایشان در طول دوران زندگی اش بهترین نقش ها را به عنوان یک زن در کنار امامت ایفا کردند.
وی به سالروز تاسیس بنیاد شهید اشاره کرد و ادامه داد: باید همواره مساله شهادت را در جامعه نهادینه کنیم چرا که فرهنگ شهادت یکی از آموزه های دینی است که اگر در جامعه ای باشد، آن جامعه دارای حیاط طیبه خواهد بود.
امام جمعه گلپایگان گفت: اگر بعد ازچندین سال امروز توانسته ایم برای تمام دنیا پیام داشته باشیم به خاطر زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا است.
خطیب جمعه شهرستان به مذهبی بودن شهرستان گلپایگان اشاره کرد و گفت: صدای اذان باید در شهر طنین انداز شود و نگذاریم گلپایگان به شهر ارواح تبدیل شود همچنین نباید به بهانه اینکه صدای اذان مردم را اذیت می کند آن را حذف کنیم، رعایت حال مردم را باید کرد اما نباید صدای اذان را حذف کنیم
امام جمعه شهرستان یادآورشد؛ هر ملتی باید برای خودش تصمیم بگیرد. اگر یک ملت و کشوری راه خودش را نشناخته باشد و نتواند برای خودش تصمیم بگیرد صهیونیست ها برای آن تصمیم می گیرند و همان بلایی که سر اوکراین آمد سر آنها هم در خواهد آمد.
خانه مطبوعات و خبرنگاران شهرستان دورجدید خود را بانیروهای ارزشی و انقلابی آغاز کرد
همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان برخی از برنامه های اجرا شده توسط این اداره در یک سال اخیر را نام برد و گفت: دیدار از مراکز فرهنگی و کانون های مساجد، برپایی دائمی نمایشگاه عکس ولایت و دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در سیره رهبری، برپایی بزرگترین نمایشگاه کتاب در گلپایگان، برپایی محفل انس با قرآن، اجرای 15 شب نمایش درخصوص حادثه کربلا، رونمایی از پرچم امام رضا و اباعبدالحسین(ع) در گلپایگان، برگزاری بیش از 7 دوره کلاس های تقویت بنیان خانواده با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهنوی، برگزاری نمایشگاه توانمدی های هنری راه اندازی سایت اداره ارشاد گلپایگان و…تعدادی از فعالیت های این اداره در سال جاری می باشد.
وی به اصلاح اساس نامه خانه مطبوعات و خبرنگاران شهرستان اشاره کرد و ادامه داد:خانه مطبوعات شهرستان گلپایگان در شرایطی به سر می برد که صرفاً عده ای کمی از خبرنگاران شهرستان در آن حضور داشتند که با تغیر اصلاح اساس نامه آن که مطالبه اکثر نشریات و خبرنگاران شهرستان بود که دورجدید خود را با نیروهای ارزشی و انقلابی آغاز کرد.

گروه خبری بیان

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات