امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۲/۲۰
کد خبر : 1738
چاپ خبر :

اعطای تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان

اعطای تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان

 

مدیریت جهادکشاورزی گلپایگان گفت: به منظور افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان،تسهیلات بانکی به کشاورزان اعطا شده است.
حیدرعلی گل محمدی اظهارداشت: به منظور افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان وهمچنین نوسازی ناوگان و ادوات کشاورزی حدود 30 نفر بهره بردار در قالب شرکت های مکانیزاسیون ،کشاورزان پیشرو و رانندگان حرفه ای جهت دریافت اعطای تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شدند.
مهندس گل محمدی افزود:دراین زمینه اعتباری بالغ برشانزده میلیارد ریال در بانک کشاورزی شهرستان درنظر گرفته شده که به این کشاورزان تعلق می گیرد.
وی در ادامه بیان کرد: مدیریت جهاد کشاورزی گلپایگان با توجه به اهمیت کاشت غلات پاییزه درشهرستان و نیاز مبرم به این محصولات ، تسهیلات نقدینگی گندم و جو به کشاورزان بهره بردار پرداخت می کند.
مدیریت جهادکشاورزی گلپایگان افزود: به منظور حمایت از تولیدکنندگان در سال زراعی جدید حدود صد نفر بهره بردار جهت اخذ تسهیلات نقدینگی گندم وجو به بانک کشاورزی معرفی شدند.
مهندس گل محمدی ادامه داد: تا کنون حدود پنج میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان و بهره برداران کاشت گندم و جو در شهرستان پرداخت شده است.
وی درادامه با اشاره به برنامه دهه فجرتوسط جهاد کشاورزی ،گفت: به منظور گرامیداشت یاد وخاطره شهدا ضمن دیدار از خانواده شهدا وجانبازان انقلاب اسلامی برای مراسم غبار روبی وگل گذاری گلزارشهدا یکی از واحد های گلخانه جهادکشاورزی شهرستان با اهداء گل برای قبورشهدا دراین امر مهم شرکت کردند.

گروه خبری بیان

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات