امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۲/۱۱
کد خبر : 1663
چاپ خبر :

کارگاه جنگ نرم و سبک زندگی اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان

 برگزاری کارگاه جنگ نرم و سبک زندگی اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان

IMG_6281

دومین دوره کارگاه جنگ نرم و سبک زندگی ویژه بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان گلپایگان در سالن جلسات دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان برگزارشد.

در  مراسم آغازین این کارگاه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و معرفی واحد گلپایگان، بر لزوم معرفت بخشی و آشنایی با فنون جنگ نرم تاکید کرد و اساتید دانشگاه را فرماندهان جنگ نرم معرفی کرد.

IMG_6288

دکتر حمیدرضا خدایی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم و سبک زندگی ایرانی اسلامی و دغدغه های معظم له در این خصوص، گفت: اساتید به عنوان افراد موثر در زندگی دانشجویان می باید با تمام مبانی، اصول و مقابله با جنگ نرم آشنا شوند.

در ادامه معاون بسیج اساتید استان اصفهان، دانشگاه را برای تمامی جوامع و ملل کانونی برای دانش افزایی، تولید علم و پرورش نخبگان تلقی کرد و گفت: نقش استاد در دانشگاه، در فرایند دانش و تربیت منابع انسانی ممتاز و بی بدیل است و اساتید با عنایت به مسئولیت خطیر، پرچمدار این جهاد مقدس اند.

IMG_6297

مهندس محمد باقری با اشاره به درخواست مقام معظم رهبری از اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم، مبنی بر لزوم توجیه دانشجویان و جوانان به این امر مهم، برگزاری این کارگاه ها را در سطح دانشگاه ها مفید و با ارزش دانست و افزود: در سال جاری این دومین کارگاه است که در سطح استان اصفهان برگزار می شود.

شایان ذکر است پس از برگزاری مراسم آغازین، کارگاه فوق با حضور 40 نفر از اساتید بسیجی شهرستان گلپایگان برگزار گردید

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات