امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۲/۰۵
کد خبر : 1649
چاپ خبر :

شهید مجید رفیعی

خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است. امام خمینی(ره)

مشخصات شهید مجید رفیعی

نام پدر: محمدحسین تاریخ تولد:25/4/1345
محل تولد: گلپایگان میزان تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: فاو شغل:دانش آموز
تاریخ شهادت:9/9/66 یگان اعزامی: بسیج سپاه
محل دفن: گلپایگان

وصیت نامه شهید مجید رفیعی

بسم الله الرحمن الرحیم
و العصر، ان الانسان لفی خسر، الا الذین آمنوا و عملو الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر.
به نام خدا و با سلام به امام زمان(عج) و سلام به رهبر انقلاب اسلامی امام خمینی و سلام بر یاوران امام و سلام بر شهیدان اسلام و امت شهید پرور اسلام.
سلام خدمت پدر و مادر گرامیم که با رنج و سختیهای فراوان مرا به این حد رسانیدند که شاید بتوانم برای انجام یکی از وظایف سنگینی که به دوش دارم قدمی بردارم و از خدا می خواهم که بتوانم ادامه دهنده راه شهیدان اسلام باشم که همان راه امام و راه امام زمان (عج) یعنی راه مستقیم اسلام است. خداوندا ما را از کسانی قرار بده که در خسران و زیان نبوده و ایمان حقیقی داشته و عمل صالح انجام داده و حق و تقوی پیشه کرده و در راه حق صبر و استقامت داشته و دیگران را به حق و صبر توصیه کنیم و انشاءالله بیشتر به وظیفه مان آگاه شویم و خداوند توفیق انجام وظیفه به ما عنایت فرماید.
ای مردم مسلمان و شهید پرور بیشتر از پیش حمایت از ولایت فقیه نمائید وامام و یاران امام را تنها نگذارید. خداوند را فراموش نکنید که همگی مورد امتحان الهی قرار گرفته، جایگاه ابدی را فراموش نکنید. وحدت را حفظ کنید و بدین وسیله مشت محکمی بر دهان ابرجنایتکاران و یاورانشان بکوبید. جبهه ها را پر نگه دارید برای ظهور حضرت مهدی (عج) و سلامتی نائبش (امام خمینی) دعا کنید و همیشه در راه مستقیم اسلام باشید. برای انجام وظایفتان از خدا کمک بخواهید. پدر و مادرم و کسانی که این حقیر وسیله مزاحمتتان شده ام مرا ببخشید و حلال کنید. پدر ومادرم دعا کنید که خداوند این هدیه را از شما قبول فرماید و با محمد و آل محمد محشور فرماید.
مربوط به پدر و مادرم: اگر این مقدار دارائی دنیائی این حقیر را احتیاج ضروری ندارید آنها را برای اسلام و جبهه و یا کمک به مستضعفین و یا به صندوق قرض الحسنه برای استفاده عموم و یا دیگر خیرات مصرف کنید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار. حتی کنار مهدی از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر افزا

و السلام مجید رفیعی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات