امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۱/۲۸
کد خبر : 1440
چاپ خبر :

رسانه ها خط مقدم در مبارزه با جنگ نرم دشمنان هستند

IMG_0016 IMG_0020 IMG_0021

نشست خبری فرماندار،امام جمعه محترم و نماینده محترم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه

 

فرماندار گلپایگان:
رسانه ها درپیروزی انقلاب اسلامی ودوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی داشتند.
فرماندار گلپایگان گفت: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع نقش مؤثری دردوران دفاع مقدس وپیروزی انقلاب اسلامی داشتند.
محسن حسین میرزایی در نشست خبری و مطبوعاتی با اصحاب رسانه که درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با ورود به هنگام و به موقع رسانه‌ها خیلی ازمشکلات شهرستان برطرف شده است.
فرماندار گلپایگان به تعامل بین مسئولان وخبرنگاران تأکید وخواستار شد: خبرنگاران در تهیه اخبار باید تلاش مضاعفی داشته باشند.
حسین میرزایی تصریح کرد:هرجامعه برای رشد و پویایی نیاز به نقد منصفانه ،عادلانه ،دلسوزانه و سازنده که ازاجزای نقد صحیح است دارد .
فرماندار با بیان اینکه برای رشد و ارتقای شهرستان ازتمام ظرفیت و توان خبرنگاران بهره خواهیم برد،تأکید داشت:خبرنگاران باید امانت‌داران خوبی در انتقال اخبار باشند.

امام جمعه گلپایگان:
رسانه ها خط مقدم در مبارزه با جنگ نرم دشمنان هستند.

امام جمعه گلپایگان گفت:رسانه ها خط مقدم در مبارزه با جنگ نرم دشمنان و خنثی کردن شایعات و برداشت های منفی در جامعه هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی در نشست خبری و مطبوعاتی با اصحاب رسانه که با حضور نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار گردید، اظهار داشت: حق اصحاب رسانه این است که نسبت به آنچه در جامعه می‌گذرد از مسئولان پرسش نمایند و مسئولان باید این آمادگی را داشته باشند که هر وقت اصحاب رسانه به آنها مراجعه کردند در حد توان پاسخگوی آنها باشند.
وی تأکید داشت:مردم ولی ‌نعمتان ما هستند و چنین جایگاه‌هایی را مردم در اختیار مسئولان گذاشته‌اند، نباید از هیچ تلاشی برای خدمت گذاری به مردم غافل شویم.
نماینده ولی فقیه در شهرستان تأکید کرد: اگر در جامعه نقدی به مسئولان وارد شد ، باید با سعه صدر آن را پذیرفته و در راه اصلاح آن قدم بردارند.
امام جمعه گلپایگان بیان کرد: اینجانب پیرو خط ولایت ‌فقیه و رهبری هستم و همه گرایش‌ها،اعتقادات و سلایق در شهرستان، تا زمانی محترمند که در چارچوب قانون اساسی مطرح شوند.
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با تأکید بر اینکه رسانه ها باید با انعکاس صحیح ،شفاف و به موقع ، فضای سالمی را در شهرستان ایجاد کنند،تصریح کرد:رسانه ها خط مقدم در مبارزه با جنگ نرم دشمنان هستند و با اطلاع رسانی صحیح و به موقع می توانند بسیاری از شایعات و برداشت های منفی را در جامعه خنثی کنند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس
خبرنگاران با اطلاع رسانی حلقه ارتباطی مردم و مسئولان هستند.
سید محمدحسین میرمحمدی درنشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: رسانه‌ها موظف هستند دغدغه‌های مردم جامعه را به مسئولان انتقال دهند و عملکرد مسئولان را به گوش مردم برسانند .
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با اطلاع‌رسانی صحیح ، در حد مطلوب در شهرستان فضای جامعه به سمت شایعه نخواهد رفت.
وی عدالت رسانه را یکی از موضوعات مهم برشمرد، وگفت: با اطلاع رسانی صحیح ، فعالیت مسئولان را که برای رشد و پیشرفت شهرستان در حال انجام است ، به مردم انتقال دهید.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: باید یک حرکت مهندسی با بازنگری مجدد برای رسانه‌های گلپایگان و خوانسار انجام شود.
سید محمدحسین میرمحمدی همچنین گفت: رسانه ها اگر به عدالت فعالیت‌های مسئولان را به مردم انتقال ندهند، مردم چگونه از خدمات و فعالیت‌هایی که برای رشد و پیشرفت شهرستان در حال انجام است، آگاهی یابند.
نماینده مردم گلپایگان وخوانسار درمجلس خبرنگاران را حلقه ارتباطی مردم و مسئولان دانست ، وافزود: مسئولان باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند و رسانه ها نیز با ابزاری که در اختیار دارند ، نقش مفید و موثری را در این زمینه ایفا می کنند.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی خبر داد:
ظرف یک هفته آینده ؛راه اندازی 20 شبکه دیجیتال کامل در گلپایگان صورت می گیرد
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: 20 شبکه دیجیتال کامل طی یک هفته آینده در گلپایگان راه اندازی می شود.
سید محمد حسین میر محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلپایگان ،اظهار داشت: در گلپایگان و برخی شهرستان ها شبکه های دیجیتال به صورت ناقص در حال نمایش است.
وی افزود: طی هماهنگی ها و مکاتبات صورت گرفته از سوی فرماندار و اینجانب با رییس سازمان صدا و سیمای کشور و استان و با پرداخت هزینه ۲۰۰ میلیون تومانی از طرف فرمانداری گلپایگان ظرف یک هفته آینده مردم شهرستان می توانند ۲۰ شبکه دیجیتال را به طور کامل دریافت کنند.
میرمحمدی در ادامه با بیان اینکه احداث سد کوچری جزو پروژه های ملی محسوب می شود،گفت: ادامه روند و اجرای پروژه ملی سد کوچری به دلیل کمبود اعتبارات دچار مشکل شده است اما مقرر شده با استفاده از اوراق مشارکت بانک صادرات به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان این پروژه تکمیل و بهار سال آینده آبگیری شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پروژه های راهسازی ، گفت: عملیات تکمیل محور خمین-گلپایگان اجرا شده و محورهای موته-گلپایگان، گلپایگان-خوانسار و خوانسار-دامنه ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت داشته است اما برای تکمیل به اعتباری مجدد نیاز دارد که به دلیل کمبود اعتبارات با مشکل مواجه شده است.
میرمحمدی به تکمیل پروژه های نیمه کاره کشور اشاره ، و بیان کرد: تمام تلاش مسوولان تکمیل پروژهای نیمه تمام کشور است و در بخش بهداشت و درمان شهرستان تلاش بر این است که بیمارستان آیت الله گلپایگانی برای درمان های میان مدت و بلند مدت به طور کامل تجهیز و تکمیل شود و برای درمان های فوری نیز بیمارستان امام حسین(ع) بهسازی شود.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس افزود: برای اجرای شبکه فاضلاب گلپایگان ۳۸ میلیارد تومان و برای شبکه فاضلاب خوانسار سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در این بخش نیز تصمیم داریم با استفاده از کمک بخش خصوصی این پروژه های بزرگ را اجرایی کنیم.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات