امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۰/۲۸
کد خبر : 1413
چاپ خبر :

وصیتنامه شهید مرتضی عابدی

وصیتنامه شهید مرتضی عابدی

 

خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است. امام خمینی(ره)
شهید مرتضی عابدی
نام پدر:محمدرضا تاریخ تولد:1337
محل تولد: گلپایگان میزان تحصیلات: دیپلم
تاریخ شهادت:23/4/1361 شغل: امدادگر
محل شهادت: شلمچه عملیات: رمضان

وصیت نامه شهید

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون. بازگشت همه به سوی اوست
برای من نماز و روزه بخوانید و بگیرید که سخت محتاج آنم و نصرت کنید خدا را تا نصرت دهد شما را. امام امت را اطاعت کنید و خود را لایق این رهبری سازید.
با درود بر رهبر انقلاب و با سلام به شهیدان راه اسلام و به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی.
مادرم, مهربان سرورم می دانم که اگر کشته شوم برای تو دردناک است ولی چه می شود کرد دین خدا در خطر است. من هم جان از خدا گرفتم و وظیفه ام بود این جان را به او بازگردانم مادر جان حلالم کن تا چون پرنده ای آزاد در آسمان آرزوهایم پرواز کنم. مرا حلال کن تا خدایم مرا ببخشد, و خلاصه مادرم تو چون زهرا باشد و تو خواهرم زینب وار و تو ای برادرم مانند یاران حسین باشید. ای مردم اطاعت از ولی فقیه و ولایت فقیه نمایید تا آسیبی به دین و ناموس و کشورتان نرسد.
ثابت کنید که اگر در کربلای حسین نبودید که او را یاری کنید امروز به ندای فرزند گهربارش خمینی کبیر جواب داده و در کربلای ایران مانند حر و ابوالفضل می رزمید و حسین را یاری می نمائید. من که نه لیاقت و نه شایستگی آنرا دارم که بگویم شهید شده ام ما می دانم که ما نیستیم که شهادت را در آغوش می گیریم بلکه ما هستیم که او را دنبال می کنیم ولی در نهایت شهادت است که علی اکبرها و مردان خدا را به سوی خدا می رساند.اکنون وصیتی دارم به خانواده ام که می خواهم بگویم در سوگ من ننشینید و نمی خواهم مرا غسل دهید چون ننگ است برای کسی که معلمش چون حسین را غسل نداده اند خودش را غسل بدهند. و کفن نپوشانید پون حسین (ع) را کفن نپوشاندند. بر مزارم گریه نکنید و تجملات نگیرید زیرا چه انصاف است کسی را که رهبرش حسین (ع) را در میا نیزه و خنجر بیرون آوردند و به خاک سپردند و اگر خواستید هم گریه کنید برای حسین (ع) گریه کنطد و اینک با مردم بگویم که ای سروران من و ای پدران وبرادران من شما را به خدا سوگند که نکند امام عزیزمان را تنها رها کنید که به سقوط کشانیده خواهید شد واگر رفتید تا ابد زیر دست کفار خواهید بود ولی اطمینان دارم که من کشور اسلامی ماکوفیانی وجود ندارند و همگی سرباز پاک روح الله می باشند.و سخنی با مادران مهربانم و زهراگونه ام بگویم و شما ای مادران, فرزندان پاکی چون شهیدان انقلاب بدانید که در روز قیامت فقط زهرا و دیگر مادران نیستند که گل خود را عرضه کنند شما نیز جوانان شهید خود را چون گلی به دست می گیرید و با زهرا محشور می شوید و سخنی با خواهران دارم.ای خواهران زینب وار امیدهای بوجود آورنده سربازان اسلام, بدانید که اکنون شما خواهران زینب هستید و ام کلثوم و سکینه شما برای ما چون معصومه (ع) برای امام هشتم رضا (ع) هستید و چون زینب حامل پیام حسین های خودتان هستید. به شما خواهران سفارش می کنم آنچه در پیشبرد انقلاب و حفظ دین بیشتر از همه موثر است آگاهی شما خواهران جوان می باشد که باید بدانید راهتان را, و حفظ کنید مقامتان را.آنچه که حقیر سفارش می کنم این است که ای خواهران به خدا قسم چرخ انقلاب بر روی حجاب شما می چرخد حجاب خود را حفظ کنید و فاطمه را یار و یاور کنید تا فاطمه (س) نیز شما را یاری کند.در پایان از تمامی ملت گلپایگان, پدران و مادران] برادران و خواهران می خواهم سراپاگوش به فرمان روح الله باشید و می خواهم این حقیر را ببخشید زیرا ما رفتیم و خداحافظی از شما نکردیم. خدایا مرا ببخش که گناهکارم و پشیمان خدایا ترا شکر می کنم به دعای من که می گفتم ازعمر ما بکاه و بر عمر رهبر انقلاب بی افزا جامه عمل پوشاندی. والسلام
مرتضی عابدی جمعه 18/4/1361

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات