امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۰/۲۱
کد خبر : 1334
چاپ خبر :

تشکیل 19کمیته و3 ستاد فرعی در شهرستان گلپایگان

مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلپایگان :

در راستای سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی / تشکیل 19کمیته  و3 ستاد فرعی در شهرستان 

مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در راستای  سی و پنجمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  19 کمیته در شهر گلپایگان  و3 ستاد فرعی در شهر گوگد،گلشهر و روستاها مسئول برگزاری مراسم های دهه فجر در شهرستان می باشند.

صادق جباری در جلسه ستاد هماهنگی  و بر نامه ریزی دهه فجر که با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار شد، اظهار داشت:دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام  مقدس جمهوری اسلامی است .

جباری  بر لزوم هر چه با شکوه تر برگزاری مراسم های دهه فجر در شهرستان تأکید کرد، و افزود:19 کمیته در گلپایگان و 3 ستاد فرعی در شهر گوگد و گلشهر و روستاها در برنامه ریزی و  اجرای برنامه های دهه فجر امسال مشارکت وهمکاری می کنند.

  در ادامه فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای احیای گفتمان بی بدیل شهدا، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی است.

 محسن حسین میرزایی  ضمن تأکید بر اینکه کمیت نباید فدای کیفیت شود ،خواستار شد: همه دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی با هم افزایی و نو آوری برای گرامیداشت دهه فجر امسال در این شهرستان مشارکت فعال داشته باشند.

 وی بر لزوم کیفی سازی و مردمی شدن برنامه دهه فجر تاکید کرد و افزود: برنامه های این ایام در راستای بصیرت افزایی و آگاه بخشی بیشتر مردم بخصوص جوانان نسبت به اهداف انقلاب اسلامی طراحی و اجرا شود.

 فرماندار گلپایگان به نقش مسجد در شکل گیری انقلاب و تداوم آن  اشاره کرد و افزود:مسوولان از این سنگر عبادی سیاسی برای اجرای برنامه های دهه فجر و بهره مندی بیشتر مردم استفاده کنند.

 در این نشست اعضای کمیته ها و ستادها، دیدگاه ها و برنامه های خود را برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن ایام الله دهه فجر امسال در این شهرستان اعلام کردند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات