امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۰/۲۱
کد خبر : 1339
چاپ خبر :

اتحاد لازمه پیشرفت مسلمانان در همه عرصه‌هاست

امام جمعه شهرگلشهر :

اتحاد لازمه پیشرفت مسلمانان در همه عرصه‌هاست

امام جمعه گلشهر ضمن تاکید بر یکپارچگی مسلمان، اتحاد را لازمه پیشرفت و تعالی مسلمانان در تمام عرصه‌ها دانست .

حجت الاسلام و المسلمین سید علی موسوی خراسانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ، اظهار کرد: لازمه پیشرفت امت مسلمان اتحاد و یکپارچگی در تمام امور است.

 سید علی موسوی خراسانی  با اشاره به آغاز هفته وحدت این هفته را فرصتی مناسب برای ایجاد اخوت و تعمیق برادری بین مسلمانان دانست و افزود: هم اکنون مستکبران با ایجاد اختلاف در بین مسلمانان می‌خواهند این آرامش و اتحادی که بین آنهاست را ویران کنند که هفته وحدت می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد اتحاد قوی‌تری بین مسلمان شود.

موسوی خراسانی با بیان اینکه یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی احیای زکات است ، تأکید داشت: مسلمانان ضمن رعایت تقوای الهی باید اقامه نماز و ادای زکات را به جا آورند.

 نماینده ولی فقیه در گلشهر افزود: با نگاهی کوتاه به تحولات منطقه می‌توان دید برخی کشورهایی غربی با فتنه‌انگیزی و ایجاد اختلاف می‌خواهند امت مسلمان را به جان هم بیندازند تا فرصت به استعمار بردن کشورهای مسلمان را مهیا کنند.

 سید علی موسوی خراسانی  اضافه کرد: مسلمان باید همیشه حربه‌ها و توطئه‌های دشمنان را شناسایی کنند تا دچار اختلاف و از هم گسستگی نشوند.

امام جمعه گلشهر گفت:علت اصلی این توطئه ها این است که کشور های غربی و حکومت های زورگویی چون  رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد تفرقه در ممالک اسلامی ومسلمانان هستند ونمی خواهند امت اسلامی متحد باشند.

 نماینده ولی فقیه در شهر گلشهر ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: انتظار برای فرج ولیعصر(عج) بسیار اهمیت دارد و تمام مسلمان باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی افزود: برای ظهور حضرت ولی عصر(عج)باید بسترهای لازم را شیعیان فراهم کنند که تحقق این مهم پیروی از ولایت فقیه است.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات