امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۰/۱۸
کد خبر : 1303
چاپ خبر :
بیان مردم

بیان مردم 10

نشریه بیان آمادگی دارد تا پاسخ های لازم نسبت به بیان و سخن مردم را در نشریه درج نماید لذا آندسته از مسئولین و نهادهای که دغدغه خدمت به مردم و ولی نعمتان خود را دارند می توانند پاسخ های خود را به پلهای ارتباطی نشریه ارسال نمایند.

بیان مردم:

شعله های آتش کرم خراط به جان درختان گردوی وانشان افتاده است مسئولان جهاد کشاورزی چاره اندیشی کنند
چرا نود در صد درختان گردوی وانشان آلوده به آفت کرم خراط است ؟!!!!!!
با توجه به گسترش و نحوه عملکرد کرم خراط ، چنانچه با این آفت در باغات وانشان مبارزه نشود قطعاً طی سه سال آیند
تمامی درختات آلوده ، خشک خواهند شد
لذا از آنجائیکه در آمد اغلب کشاورزان عزیز وانشانی، از محصولات باغات بخصوص گردو می باشد:
از مسئولان محترم حفظ نباتات جهاد کشاورزی گلپایگان ، شورای اسلامی و دهیاری وانشان تقاضا می شود اقدام عاجل جهت مبارزه با این آفت در سطح منطقه اعمال گردد.
سید رضا اطیابی

بیان مردم

با سلام می خواستم از این طریق از کارگران زحمت کش شهرداری تشکر نمایم و به مسئولین امور شهری عرض نمایم عزیزان ضمن تشکر از شما به خاطر زیبایی داخل شهر لطفی کنید که بقیه همشهریان عزیز نیز رضایت کامل را داشته باشتد
محمد سلامی

بیان مردم:

بابا به مسئولین بگید یه ذره به فکر این شبکه دیجیتال باشند. ما که از خیر شبکه های العام و پرس تی وی و جام جم و… گذشتیم. ولی جان هر کی دوست دارید دکل را طوری تنظیم کنید که وقتی یه قطره باران یا برف از آسمان میاد این شبکه قاطی نکنه. از اول مهر هر وقت بارون یا برف میاد و یا باد میاد شبکه قطع میشه. الان که جمعه ۲۲ آذر است و ساعت ۱۱ است نه بارون میاد نه باد و نه برف ولی شبکه دیجیتال قطع و وصل می شود.

احمد

بیان مردم

متاسفانه در گلپایگان مرغ های خوراکی زمانی که خریداری می کنیم دارای بوی نا مطبوعی است و در هنگام استفاده هم همین بوی نامطبوع را دارد.
علت چیست و آیا این مرغ ها دارای بیماری هستند و دامپزشکی در این زمینه چه پاسخی دارد؟لطفاً این موضوع را پیگیری نمایید
2735***0913

بیان مردم

لطفاً نسبت به وضعیت و میزان رضایت مراجعه کنندگان و همشهریان از بیمارستان امام حسین (ع) گزارشی تهیه کنید.شاید مسئولین زحمتی کشیده و به سخنان مردم گوش بدهند .هر مشکلی هم که باشد می گویند کمبود نیرو و کمبود تجهیزات داریم.حالا تا کی باید کمبود نیرو و تجهیزات را تحمل کرد و گاهاً با زندگی مردم بازی شود خدا میداند.
1026***0938

بیان مردم

IMG_6925

 با تشکر از اداره محترم گاز که اینگونه نسبت به نصب علائم هشدار در مکان هایی که خندق کنده اند عمل میکنند و تمام نکات و جوانب امر را سنجیده اند تا خدای ناکرده جنبده ای در این گودال نیافتد . حالا اگر هم افتاد وسایل جانبی مانند چوب بمنظور بیرون آمدن در دست رس قرار گرفته…!!!

1094***0936

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. یکی از اولیا گفت:

    باسلام
    از رییس آموزش و پرور ش بپرسید مگر دانش آموزان مدارس غیرانتفاعی بچه های این شهر وکشور نیستند که به آنها شیر رایگان نمی دهند.
    راجع به هزینه آموزش ضمن خدمت هم باید بگوییم که از معلمین مدارس غیرانتفاعی بابت آموزش مبالغ کلان از طرف آموزش وپرورش دریافت میگردد

دیدگاه شما

تبلیغات