امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۰۹/۱۷
کد خبر : 683
چاپ خبر :

هر که دارد هوس کرببلا بسم الله

File0001

وقتی پیر جماران فرمودند:

 ((اینان (شهیدان) ره صد ساله را یک شبه پیمودند و ما از این قافله دور هستیم .عده ای به او ایراد گرفتند که مگر می شود؟!))

 اما گذر زمان ثابت کرد که راه صد ها ساله عرفان را،همین فرزندان معنوی روح ا… چگونه یکشبه طی کردند و به مقام قرب پروردگار نائل آمدند.نفس مسیحایی امام راحل انسانهایی تربیت کرد که برای قرنها الگوئی از انسان کامل را به بشریت ارائه کردند، و جهان را برای پذیرش مُصلح آخر الزمانی آماده نمودند.آری،اینان راهی نورانی را در مقابل ما گشودند که درخشندگی آن سالهای سال انقلاب و اسلام را بیمه خواهد کرد و دست طمع دشمنان را از آن قطع خواهد نمود.

 شهید علیرضا کریمی،یکی از کسانی است که ره صد ساله عرفان را یک شبه طی کرد و خود چراغی شد برای آیندگان!مزار این شهید شانزده ساله در انتهای گلزار شهدای اصفهان،نرسیده به مزار فاضل هندی واقع شده است.

 علیرضا در فروردین 1362 هنگامی که برای آخرین بار با مادرش خداحافظی می کرد در جواب مادر که با صدای بغض آلود ازش پرسید،کی بر می گردی؟مکثی کرد به سمت مادر برگشت و خیلی مصمم گفت:ما مسافر کربلائیم راه کربلا که باز شد بر میگردیم.

 علیرضا رفت و در منطقه عملیاتی فکّه مفقود الجسد شد و درست روزی که اولین کاروان از خانواده شهدا عازم کربلا بودند،(پس از 16 سال) پیکرش برگشت.

 از آن پس هر کس هوس کربلا می کند،به زیارت مرقدش می رود و برات کربلا می گیرد.هر کس دوست دارد مسافر کربلا شود قبر این شهید را زیارت کند.

 

التماس دعا

آزاده هشت سال دفاع مقدس-حاج محمدرضا آقا محمدی

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات