امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۰۹/۱۷
کد خبر : 755
چاپ خبر :

زندگینامه و وصیتنامه شهید سید مجتبی تهوری

خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است. امام خمینی(ره)

shahid

مشخصات شهید سید مجتبی تهوری

نام پدر: سید احمد                        تاریخ تولد: 1342

محل تولد: گلپایگان                      میزان تحصیلات: دیپلم

تاریخ شهادت:20/8/1361              شغل: محصل

محل شهادت: عین خوش                  یگان اعزامی: بسیج سپاه پاسداران

 

زندگینامه شهید

شهید سید مجتبی تهوری در سال42 در شهرستان گلپایگان دیده به جهان گشود ودوره کودکی را در دامان مادری پاکدامن و پدری زحمتکش گذراند و پس از آن به مدرسه رفت و با موفقیت دوره تحصیلی ابتدایی را گذراند و سپس دوره راهنمایی را در هنگام تظاهراتهای مردمی و تکثیر و پخش اعلامیه نقش بسزایی داشت و پس از انقلاب و به پیروزی رسیدن خون بر شمشیر و رهبری امام خمینی او نیز قدم گذاشت و همینطور درسازمان بسیج ثبت نام نمود و با پایان دوره تحصیل دبیرستان و آغاز جنگ تحمیلی او نیز عاشقانه و به دستور امام راهی جبهه جنگ و جهاد شد و با دیدن آموزشهای لازم به مناطق جنگی منتقل شد و سپس به منطقه عین خوش منتقل شد و در تاریخ 20/8/61 در منطقه مذکور در درگیری با کافران بعثی به شهادت رسید.

وصیت نامه  شهید

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم: سلام بر امام زمان وامام امت، خمینی کبیر، رهبر انقلاب اسلامی، سلام بر پدر و مادر و برادران عزیزم، سلام به خویشاوندان محترم و متعهدمان، سلام گرم مرا که از نزدیکیهای کربلای حسین می فرستم پذیرا باشید و این عکس پراز خلوص نیت و پر از ایمان، یعنی آیت اله مشکینی را از من قبول کنید. پدر و مادر گرامی، خدا را شکر کنیدکه ثمره زندگیتان در راه حق شهید می شود.

شهادتی که این رزمندگان عاشق ولایت فقیه و امام زمانشان بدست می آورند، شما فکر نکنید باختن است بلکه شهادت مقامی والا و فوز عظیمی است.

پدر و مادر عزیزم فقط ذکر خیرتان دعا به امام و روشن ساختن خط فقیه به مردم بیسواد و از هیچ کجایی خبر باشد، از تو پدر گرامی و والا و از تو مادر عزیز و مهربان می خواهم که هیچ گونه کسالتی برای من نداشته باشید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

والسلام

فرزندتان: مجتبی تهوری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. سیدرضاتهوری گفت:

    عمو جان خیلی دوستت دارم

دیدگاه شما

تبلیغات