امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۰۴/۱۵
کد خبر : 184
چاپ خبر :

وصیتنامه شهید محمد عزتی

شهید محمد عزتی-نام پدر:حیدر-تاریخ تولد:1347-محل تولد:گلپایگان-میزان تحصیلات:اول راهنمایی-شغل:دانش آموز محل شهادت:شلمچه-تاریخ شهادت:20/10/1365-یگان اعزامی:بسیج سپاه-محل دفن:گلپایگان-گلزار شهدا

وصیتنامه شهید
بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله اشتری من المومنین اموالهم و انفسهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیله فیقتلون (سوره آل عمران)
بنام الله یاری دهنده مظلومان و مستضعفین و در هم کوبنده ابرقدرتها و مستکبرین و پاسدار حرمت خون شهیدان از صدر اسلام تا کنون بخصوص شهدای جنگ تحمیلی، خدایا این جان را تو به من بخشیدی، می دانم که لیاقت بندگیت را ندارم تا شکر نعمتهایت را به جا بیاورم ولی یک دعائی دارم که امیدوارم به اجابت برسد و آن این است که چون مولایم علی (ع) مرگم را شهادت در راه خودت زیر پرچم اسلام با اولیاء خودت قرار دهی.
الهی می دانم که زمان ،زمان عروج است. زمان،زمان معراج است.زمان،زمان خروش ایمان است. زمان،زمان شهادت است.و زمان،زمان عاشق شدن است به معشوق و خلاصه زمان، زمانی است که عاشقان بسویت پر می کشند به هدف و آرزوی دیرینه خودشان می رسند و زمان، زمانی است که انسان از این دنیای فانی رها گشته و به دنیائی که خداوند لایزال برایشان تعیین کرده می شتابند. ای جندالله بجنگید که الله پشتیبان و بقیه الله فرمانده و روح الله رهبر است.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. ندا گفت:

    خوب بود.فقط باید بیشتر به وصیت نامه شهدا توجه شود

  2. ظاهری گفت:

    سلام
    رفقا خسته نباشید
    به روز رسانی سایت خیلی ضعیفه ها

    • Bayan گفت:

      با سلام
      در حال برنامه ریزی برای بروزرسانی و تغییرات در سایت هستیم
      بزودی این مشکل رفع میشه

  3. حسین عبیری گفت:

    با سلام…لطفا وصیت نامه شهید بزرگوار غلامرضا عبیری را هم در اولویت چاپ نشریه قرار دهید..ممنون میشم…خدا انشالله شما جوانان عزیز را توفیق دهد.. موفق باشید

    • Bayan گفت:

      با سلام
      با توجه به رسالت نشریه در نشر زندگینامه و وصیت نامه شهدای شهرستان گلپایگان وصیت نامه این شهید نیز بزودی در شماره های بعد درج خواهد شد.

دیدگاه شما

تبلیغات