امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۱۱/۱۴
کد خبر : 119993
چاپ خبر :
رییس اداره آموزش و پرورش گلپایگان:

دستاوردهای انقلاب حاصل خون شهداست و شهدا پایه رونق حیات معنویند

مهدیان با عنوان اینکه شهدا تمام هستی شان را فدای اسلام، قرآن و وطن کردند و اگر فداکاری شهدا نبود اکنون این عزت را نداشتیم تصریح کرد: تمام دستاوردهای انقلاب به برکت خون شهدا بوده و شهدای ما پایه رونق حیات معنوی هستند

به گزارش خبرگزاری بیان  مهدیان ریاست آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان در یادواره شهدا که صبح امروز در مدرسه شرف برگزار گردید امروز مفتخریم که در خدمت عزیزانی هستیم که فضای تعلیم و تربیت خود را به فضای جبهه و جنگ و شهادت کردند .

مهدیان ضمن تبریک ایام دهه فجر ابراز داشت : گذر این چهل سال یادآور رشادت ها و استواری ملتی است که با توسل به ائمه اطهار و پیروی از رهبری و تکیه بر وحدت زمینه ساز انقلابی شدند که انفجار نور بود .
وی اذعان داشت: انقلاب ما در حوزه های مختلفی اثر گذاشته است و دارای دستاوردهای بسیاری است که در این زمینه همه و همه باید حفظ این انقلاب را داشته باشیم .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان با بیان اینکه حفظ انقلاب مهمترین وظیفه ماست ابراز داشت : انقلاب فاطمی امانتی است که امام به دست ما داد و باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم چرا که ما در قبال آن مسئولیم و شهدای ما به صورت مکرر به حفظ آن تاکید و سفارش نموده اند .

وی با عنوان اینکه تمام دستاوردهای انقلاب به برکت خون شهدا بوده و شهدای ما پایه رونق حیات معنوی هستند تصریح کرد : شهادت یعنی مشعل ولایت مداری ، یعنی مردم سالاری دینی ، یعنی استقلال آزادی ، یعنی نهضت قرآنی ، یعنی زمینه سازی ظهور مهدوی، یعنی ایثار و جهاد فی سبیل الله، یعنی اقتدار ملی ، یعنی عزت آفرینی، یعنی الگوی فاطمی و به سمت آرمان ها حرکت کردن.

وی با بیان اینکه شهدا تا هستند جانشان در خدمت اسلام است وقتی می روند معنویاتشان، خاطر نشان کرد :شهدا بعد از رفتن تازه صدایشان بلند می شود و ما باید این صدا ها را بشنویم .

وی گفت: هدف از برگزاری این چنین جلسات این است که این صدا ها به ما برسد و ما این صدا ها را بشنویم

مهدیان اضافه کرد:هدف از برگزاری یادواره شهدا انتقال و ترویج فرهنگ شهید و شهادت و قدردانی از خانواده های شهدا و تجدید میثاق با شهدای دانش آموز و آرمان های شهدا ست.

وی یادآور شد: شهدا تمام هستی شان را فدای اسلام، قرآن و وطن کردند و اگر فداکاری شهدا نبود اکنون این عزت را نداشتیم.

رییس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان در خاتمه اظهار داشت: بزرگداشت شهدا از بهترین کارهایی است که در شهرمان می توانیم انجام دهیم این جلسات باید ادامه داشته باشد و قدر این جلسات را باید بدانیم.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات