امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۹/۰۵
کد خبر : 119430
چاپ خبر :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان:

تفکر بسیجی راه گشا و حلال مشکلات است

سرهنگ فروزاد اذعان داشت : درطول۴۰ سال آن تفکر و فرهنگی که در عرصه های مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس ، عرصه های علمی و پژوهشی و ....حلال مشکلات و راهگشای آن بوده، تفکر و روحیه بسیجی بوده است.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ سرهنگ دوم پاسدار محمود فروزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان که صبح امروز در حسینیه ناصر ابن علی آستانه مقدسه هفده تن گلپایگان برگزار گردید ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: این هفته هفته ای سرشار از غرور ، ایثار ،شهادت و افتخار آفرینی برای انقلاب ما توسط اقشار مختلف جامعه در قالب بسیج ۲۰ میلیونی است.

سرهنگ فروزاد ابراز داشت : صحبت از بسیج چیزی تحت عنوان تفکر بسیجی است.

وی گفت: درطول۴۰ سال آن تفکر و فرهنگی که در عرصه های مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس ، عرصه های علمی و پژوهشی و ….حلال مشکلات و راهگشای آن بوده، تفکر و روحیه بسیجی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان تصریح کرد : نیاز هست که اقشار مختلف جامعه در ایامی که در آستانه ۴۰سالگی انقلاب که دشمن جهانخوار و صهیونیست بین الملل با تمام توان در تلاش است انقلاب به مرز ۴۰ سالگی نرسد کمک کنیم مشکلات جامعه حل شود.

وی اذعان داشت: رویکرد جدید سازمان بسیج مستضعفین اعتلای بسیج می باشد.

سرهنگ فروزاد با اشاره به اینکه ماموریت های مختلفی که در بسیج انجام می شود با رویکرد اعتلای بسیج است گفت: از جمله طرح هایی که مورد نظر بسیجیان بوده طرح گشت های محله محور،طرح همگام با کشاورز جهت علمی کردن کشاورزی ، طرح شهید حججی و شهید بهنام محمدی و مسجد محوری می باشد.

وی افزود: در ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با کمک فرماندهی ونیروهای بسیج این طرح ها جهت خدمت رسانی به مردم انجام می شود.

سرهنگ فروزاد با عنوان اینکه رویکرد اصلی بسیج خدمت رسانی به مردم است اظهار داشت : بسیج مظهر ایستادگی و پیشرفت است و شعار امسال نیز به همین عنوان نام گذاری شده است و امیدواریم این روحیه تقویت گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان خاطر نشان کرد : بسیجیان در لحظه لحظه انقلاب اسلامی که نیاز به حمایت بوده ورود و حضور پیدا کردند.

وی در خاتمه با بیان اینکه وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری از ویژگی های بارز بسیجیان است عنوان کرد: بسیج در عرصه های مختلف جامعه،کشور ،منطقه و ملت های مختلف و در قالب اردوهای جهادی که بخصوص در منطقه غرب آسیا انجام می شود ورود پیدا کرده و این روحیه و تفکر برگ برنده نظام است.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات