امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۰۷/۲۲
کد خبر : 118406
چاپ خبر :

سردار ا‌شتری در ایلام: در مرزهای سه‌گانه هیچ‌گونه “گذرنامه و ویزا” صادر نمی‌شود/ امنیت زائران در اربعین تامین است

فرمانده نیروی انتظامی از عودت افراد فاقد مجوز "ویزا و گذرنامه" از همان ابتدای مسیر و یا استان‌های همجوار ایلام خبر داد و گفت: در مرزهای سه‌گانه هیچ‌گونه "گذرنامه و ویزا" صادر نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری بیان  سردار حسین اشتری عصر امروز در حاشیه بازدید از مرز مهران با بیان اینکه برنامه‌ریزی و انجام تمهیدات ویژه و عملیاتی برای برقراری امنیت زائران ‌اربعین امسال فراهم شده است، اظهار داشت: استان‌های همجوار استان ایلام نیز برای کنترل، نظارت، اقدامات تامینی و خدماتی برای زائران ‌اربعین ‌به‌کارگیری ‌شده‌اند.

وی یکی از این تدابیر را استقرار ایستگاه‌های ایست و بازرسی و کنترل مدارک قانونی زائرانی که قصد ورود به استان ایلام را دارند اعلام کرد و افزود: ‌عوامل مستقر در ایست و‌ بازرسی‌های استان‌های همجوار زائرانی را که به هر دلیل فاقد ” گذرنامه و ویزا” باشند در همان ایست و بازرسی با احترام به استان و شهرستان‌های محل خود عودت می‌شوند.

فرمانده ناجا:‌ در مرزهای سه‌گانه هیچ‌گونه ” گذرنامه و ویزا” صادر نمی‌شود لذا ‌زائران عزیز در شهر و استان محل سکونت خود اقدام به اخذ “گذرنامه و ویزا” کنند تا با داشتن این مدارک قانونی دچار سردرگمی در مسیرهای تردد نشوند.

اشتری اقدامات ترافیکی و تقویت نظارت پلیس در جاده را مورد تاکید قرار داد و ادغان داشت: پلیس به جهت ایمنی و رعایت نظامات ترافیکی در جاده‌ها مستقر و زائران را توصیه به رعایت مقررات و دقت در رانندگی دارم تا مراسم اربعین امسال شاهد اتفاقات رانندگی در جاده‌ها نباشیم.

منبع: تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات