امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۰۵/۱۴
کد خبر : 117000
چاپ خبر :

جناب بختیار آیا شتر سواری دولا دولا هم میشه؟

جناب نماینده محترم افاضه فرمودند که برخی از رسانه ها در شهر دارند مردم را نا امید می کنند!!! اگر حضرت ایشان مصادیقی را اعلام بفرمایند مبنی بر حرکتی نوید بخش از سوی دولت و مجلس  در راستای امید آفرینی اعلام بفرمایند .

 

? جناب نماینده محترم افاضه فرمودند که برخی از رسانه ها در شهر دارند مردم را نا امید می کنند!!!

 

اگر حضرت ایشان مصادیقی را اعلام بفرمایند مبنی بر حرکتی نوید بخش از سوی دولت و مجلس  در راستای امید آفرینی اعلام بفرمایند .

 

اگر دولت و مجلس در مبارزه با فساد اقدام عاجلی انجام داده و از اقدامات گفتار درمانی به حوزه عمل نقل مکان  نمایند و توپ را به زمین دیگران نیندازند آنوقت حتما خود امید به سراغ مردم خواهد آمد. وآنگاه بد عملی رسانه هم قابل نقداست.

 

شاید و قاعدتاً هم همین است منظور ایشان از ناامید کردن مردم  نقد دلسوزانه از نا کارآمدی دولت ومجلس در حل مشکلات کنونی است و همچنین یادآوری نکردن به دولتیان در مورد وعده های بیشمار داده شده برای کسب ر أى بوده وجلوگیری از فراموش شدن آن همه وعده وعید در اذهان عمومی است.!!! یا نشان ندادن نمایشهای انتخاباتی !!!

 

بهر حال چیزی که عیان است و غیر قابل کتمان دفاع جانانه ایشان از دولت بوده و حالا که نوبت سررسید وعده هاست و دولت مطبوع ایشان چه در عرصه سیاست خارجی و داخلی کشور را به بن بست کشانده ، و حال نا توان از پاسخگویی این می شود.

درسته انتخابات به پایان رسیده ولی سررسید وعده ها انباشت شده.ومصیبت بدتر اتمام دوره مجلس دهم و وقت شمردن جوجه ها در آخر پاییز.

 

اتفاقا رسانه های انقلابی و مردمی وظیفه دارند مردم را از سیاست های لیبرالی غرب گرایان داخلی ناامید سازند و برای مردم روشن کنند که در طول چهل ساله انقلاب اقتصاد کشور دائم  در دست همین تحصیل کردگان اقتصادی با نگاه به سیاستهای غربی از جمله سیاستهای بانک جهانی وصندوق بین المللی پول بوده که چنین خروجی ومصیبتهای برای کشور به بار آورده اند .

?مردم بایدبدانند همه مکاتب اقتصادی و نظریات اقتصادی در دولت‌های گذشته و حال حاضر امتحان خود را پس داده‌اند. #علم_اقتصاد زمین خورده و هیچ راه چاره‌ای برای خود غرب ندارد چه برسد برای ایران. هنوز راه چاره را از تئوری‌های پوسیده اقتصادی می‌خواهند!

وایضا دیگر سیاستهای لیبرالی  شکست خورده در حوزه های مختلف دیگر نا کارآمد شده وباید مردم بدانند که چه کسانی و چه سیاستهای وضعیت را به اینجا رسانده .

 

در اینجا صد البته وظیفه رسانه آگاه سازی است تا اجازه ندهد برخی این سیاستها را به نام ناکارآمدی نظام و انقلاب فاکتور کنند.

?آیا درخواست عمل کردن به وعدهایتان ناامیدسازی است؟

?آیا در خواست شفاف سازی اموال و دارای های مسئولان ناامید سازی است؟

?آیا درخواست مبارزه و معرفی مفسدان دانه درشت به قوه قضائیه ناامید سازی است؟

?آیا انتظار داشتن به اینکه  عمل نکردن دولت از سیاستهای برون زایی و درون گرایی اقتصاد و حل مشکل تولید نا امید ساختن مردم است.؟

?آیا مبارزه با گرانی و واردات بی رویه و آشفتگی ارز ناامید سازی است؟

?و…..

مردم بایدبدانند که ازچه چیزی وچه کسانی وچه سیاستهای ناامید باشند و به چه چیزی امیدوار .

اتفاقا دلیل بقای اصلی نظام و انقلاب امید مردم به حرکتهایی بوده که با نگاه وتفکر جهادی وانقلابی این قطار را به پیش برده .وگرنه اگر به دست این جماعت لیبرال بود که همان اول انقلاب دیگر اسمی از انقلاب نبود.

 

اتفاقا خیانت را کسانی مرتکب می شوند که با خیانت و پشت کردن به شهدا امام  وانقلاب بجای اتکا به درون و عدم توجه به هشدارهای رهبری به کدخدا اعتماد کردند و این شد که می بینیم .دیگر این شگرد قدیمی شده که هرکجا که در سیاست ها وعملکرد کم آوردیم  بجای پاسخگوی از خون شهدا وامام و انقلاب مایه بگذاریم . اتفاقا شهدا رفتند تا ما انقلابی بمانیم و توصیه و وصیتشان پشتیبانی از ولایت فقیه بود تا به مملکت آسیبی نرسد . هرکجا به وصیت شهدا عمل کردیم موفق بودیم و هرکجا ناموفق دلیل آن همان نگاه به دست بیگانگان بوده که رهبری و ولایت به آن خوشبین نبود.

محمد ولایتی

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. رضا فیروزی گفت:

    بختیار راست میگه!!!!!!!!چرا نمیزاریدسر مردموشیره بمالند؟؟؟
    ابله قربان گوباشید/بگید هرکاری میکنن درسته!!! ِاهه یعنی چه

دیدگاه شما

تبلیغات