امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۰۴/۱۴
کد خبر : 116713
چاپ خبر :
خطیب نمازجمعه این هفته گلشهر :

عده ای  فراموش نکنند اینجا گلپایگان است

خطیب نمازجمعه این هفته شهر گلشهر تأکید کرد: زنان ومردان غیور ومتدین انتظار برخورد مناسب با این منکرات برنامه ریزی شده در شهرستان را دارند.

به گزارش خبرگزاری بیان  به نقل از ایسنا حجت الاسلام و المسلمین مصطفی شیخ علی خطیب نمازجمعه این هفته شهر گلشهر در خطبه دوم به مناسبت  14 تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها ضمن  تشکر از خدمات شهرداران ودهیاران در راستای عمران و آبادانی شهر و روستا با اشاره به جشن روز شهرداری در گلپایگان با اظهار تأسف از برگزاری سریالی این گونه جلسات گفت : این چنین جلسات موجب حرمت شکنی در این شهر عالم خیز و شهید پرور می شود و عده ای  فراموش نکنند اینجا گلپایگان است دیار عالمانی بزرگ و زادگاه شهدای والا مقام و مردم مومن و متدین شهرستان اجازه نخواهند داد هر روز به بهانه ای بساط رقص و پایکوبی و حرمت شکنی به پا شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی با بیان اینکه از مواضع انقلابی، صریح و دلسوزانه آیت‌الله طهماسبی امام جمعه گلپایگان در برخورد با این نوع منکرات تشکر می کنم، تأکید کرد: از مواضع ارزشی این بزرگوار اعلام حمایت می نمایم و زنان ومردان غیور ومتدین انتظار برخورد مناسب با این منکرات برنامه ریزی شده در شهرستان را دارند.

 

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. امجدی گفت:

    امروز جای مرجع بزرگ و فقیه صمدانی مرحوم آیت الله العظمی آقای حاج آقا علی صافی گلپایگانی خالی است که جلوی این منکرات چون حصون اسلام بایستد.

دیدگاه شما

تبلیغات