امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۰۴/۰۱
کد خبر : 116152
چاپ خبر :

ناراحتی امام جمعه گلپایگان از حاشیه های جشنواره کباب گلپایگان

آیت الله طهماسبی تأکید کرد: از برخی حرف های سخیفی که برخی از دعوت شدگان به این جشنواره بیان کردند به شدت ناراحتم و ابراز انزجار می کنیم

به گزارش خبرگزاری بیان امام جمعه گلپایگان گفت: حاشیه سازی مطلوب این شهرستان نیست و هرکس بخواهد حاشیه سازی کند و موقعیت گلپایگان را از نظر دینی و مذهبی به خطر بیندازد مطمئن باشد بنده و مومنین شهرستان سکوت نخواهیم کرد.

 

به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه اصفهان، آیت الله سیدعلی طهماسبی در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته گلپایگان  درخصوص  جشنواره برگزار شده کباب در گلپایگان اظهار کرد: بنده به شدت طرفدار ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار در گلپایگان هستم.سرمایه گذاری که دست خیر داشته باشد نه سرمایه گذاری که  مثل زالو خون مردم را بمکد و چند ماه حق و حقوق  و کارگران را ندهد اما خود با ماشین های گران قیمت تردد کند، ما با سرمایه گذاری موافق هستیم که به قصد خدمت و برای ایجاد اشتغال برای جوانان وارد شهرستان شود.

 

وی ادامه داد: بنده با هر برنامه ای که سبب ایجاد اشتغال در شهرستان شود موافق هستم از جمله جشنواره کباب اما متاسفانه علی رغم سفارش ها و تاکیدات ما که گفتیم این برنامه فقط باید برای معرفی کباب گلپایگان باشد برخی از برنامه های حاشیه ای در این جشنواره برگزار شد که به شدت ناراحت شدم، همه ما از  برخی حرف های سخیفی که برخی از دعوت شدگان به این جشنواره بیان کردند ابراز انزجار می کنیم.

 

امام جمعه گلپایگان بابیان اینکه  اصناف در برگزاری این جشنواره امتحان خوبی پس ندادند گفت:  در این برنامه ها نباید حاشیه بیشتر از متن باشد به گونه ای که به هدف اصلی از برگزاری این مراسم نرسیم. امیدواریم مسئولین ما در وضعیت کنونی و مشکلات اقتصادی که داریم برنامه هایی تدوین کنند که برای جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال موثر باشد.

 

دکتر طهماسبی افزود: اکنون در هر خانه ای یکی دو جوان وجود دارد که علی رغم تحصیلاتی که دارند اما بیکار هستند که این بزرگترین زجر برای یک خانواده است لذا باید تلاش کنیم که زمینه جذب درست سرمایه گذاری در شهرستان انجام شود. فرماندار و دیگر مسئولین هم باید در این راستا تلاش کنند حاشیه سازی مطلوب این شهرستان نیست و هرکس بخواهد حاشیه سازی کند و موقعیت گلپایگان را از نظر دینی و مذهبی به خطر بیندازد مطمئن باشد بنده و مومنین شهرستان سکوت نخواهیم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: اول تیرماه آغاز هفته قوه قضاییه است که به مناسبت 7 تیر 1360 که سالروز شهادت رئیس دستگاه قضاییه وقت ، شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام در حادثه انفجار تروریستی دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، این هفته به نام هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

 

وی ادامه داد:یکی از آرمان ها و شعار های اصلی انقلاب اسلامی تحقق عدالت اجتماعی بود و براساس قانون اساسی قوه قضاییه مسئول اجرا گسترش و تحقق بخشیدن به عدالت و اقامه حدود الهی است قوه قضاییه یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است که کارآمدی یا ناکارآمدی آن تاثیر بسزایی در سلامت یا فساد دستگاه های دیگر دارد.

 

امام جمعه گلپایگان گفت:یک قوه قضاییه کارآمد باید بتواند با همکاری ارکان دیگر نظام به طور قاطع با اخلالگران امنیت اجتماعی اقتصادی فرهنگی و سیاسی جامعه مبارزه کند و عدالت، آزادی و آرامش خاطر را برای عموم مردم به ارمغان بیاورد.

 

دکتر طهماسبی افزود: از تلاش های مسئولان قضایی شهرستان تشکر می کنم رئیس دادگستری گلپایگان انسان سالمی است، همچنین دادستان نیز  یک روحانی وارسته و دوستداشتنی است. نمی گویم مشکلات در دستگاه قضا وجود ندارد در سطح کلان مشکلات فراوانی است و در شهرستان هم به دلیل کمبود امکانات مشکلات فراوانی وجود دارد  از جمله اطاله دادرسی اما رئیس دادگستری گلپایگان انسان متدین و دلسوزی است.

 

توضیحات: طبق آخرین اخبار محمود ایرانی در اجرای برنامه طنز در جشنواره کباب عبارات سخیفی را بکار برد و هجو را به جای طنز بکار گرفت که موجب گلایه خانواده هایی  گردیده است که برای تفریحی متناسب خانواده به این جشن امده بودند و در این جشنواره زنان و مردان و فرزندان آنها حضور داشتند و به برخی حرف های زننده این فرد به جهت مناسب نبودن برای محیط خانوادگی گلایه و اعتراض دارند .

 

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. رضا فیروزی گفت:

    سلام وباتشکر از امام جمعه اگاه وفهیم(الهی100هزار مرتبه شکراقلاً یکی حرف حقیر را فهمید)مردم عزیزیادتون باشه 2روز از جشنواره گذشته واین اولین واکنش.

  2. ستاره بخشنده گفت:

    سلام . اون همه هزینه ای که از مردم و از کبابی ها گرفتید را به جای آنکه بدهید چند نفری که حتی شهرستان را نمیشناسند و اومدن برای دو ساعت سفرشون بیست میلیون بگیرند …
    مسابقه بهترین کباب و برند را میان همه کبابی ها برگزار می کردیدو با آرای مردمی بهترین را مشخص می کردید ….این جوری هم همه ی کبابی ها استقبال می کردن چون صحبت از برند شدن شون و حتی افزایش قیمت 5 درصدی برای یک سال می بود و هم مردم گشنه برنمیگشتن خونه وهم این چرندیات را نمیشنیدیم….

  3. رضا فیروزی گفت:

    3ماه وشایدهم بیشتر است که از جشنواره کباب میگذرد وهدف مسولین شهر برند کردن کباب گلپایگان بود جناب الهیاری مدیر کل گردشگری ومیراث فرهنگی اصفهان در مصاحبه گفته بود کباب گلپایگان تادو ماه دیگرثبت ملی میشوداما تاحالا هیچ خبری نیست از مسولین شهروامام جمعه محترم تقاضا میشودلطفا پیگری (نشریه بیان بعنوان نشریه ای انقلابی موضوع راتاذ حصول نتیجه پیگیری کن)

دیدگاه شما

تبلیغات