امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۳/۲۳
کد خبر : 115924
چاپ خبر :
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

شهرستان گلپایگان باید با تکیه بر مدیران توانمند هر روز سربلندتر و مقتدرانه تر اداره شود.

طباطبایی نایینی اذعان داشت : شهرستان گلپایگان باید با تکیه بر مدیران توانمند هر روز سربلندتر و مقتدرانه تر اداره شود.

به گزارش خبرگزاری بیان سید حمیدرضا طباطبایی نائینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری گلپایگان و تکریم از سرپرست سابق که عصر چهارشنبه برگزار گردید ؛ اظهار داشت: شهرستان گلپایگان باید با تکیه بر مدیران توانمند هر روز سربلندتر و مقتدرانه تر اداره شود.

طباطبایی نایینی عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ گاه شرایط آرامی که همه مسایل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … به آرامی پشت سر گذاشته شود را شاهد نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم هجمه های دشمنان که هر روز با حملات، تنش و یاوه گویی آنها مواجه هستیم و نیز با محاصره اقتصادی و تحریم ها که شرایط نامناسبی را رقم می زند باید متوجه توطئه جدید دشمنان به ویژه امریکا باشیم که با هدف ضربه به آرمانهای انقلاب و رهبری، برنامه ریزی می کنند.

طباطبایی نایینی با بیان اینکه به منظور مقابله با تهدید دشمنان تدابیر مهمی اندیشیده شده است ابراز داشت: در این خصوص نیاز به همدلی بیش از پیش مردم و مسئولین و تلاش همه جانبه آنها می باشد.

وی یادآور شد: باید بدانیم وقتی دشمن در صدد زدن ضربات سنگین تری می باشد، باید اختلاف نظر را محدود کنیم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تاکید کرد : در شرایط فعلی همه ما باید با همدلی و همراهی و وحدت کلمه توجه کنیم .

و ی افزود : همه باید با یک هدف و در یک صف تحت رهبری مقام معظم رهبری حرکت نماییم.

وی با عنوان اینکه وحدت کلمه شرط ادامه حیات است بیان داشت: چه بسا در آینده فشارهای بیشتری به کشور وارد شود و مشکلات بیشتری را پیش رو داشته باشیم.

وی تصریح کرد: لازم است علیرغم همه هجمه ها برای مقابله با تهدیدات، هدف های متعالی را به منظور ایجاد شرایط ایده آل در کشور فراهم نماییم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با عنوان اینکه برای اشتغال برنامه مدونی در استانداری اصفهان تدوین شده اظهار داشت: استان اصفهان به منظور ایجاد ۷۴ هزار شغل طی سال جاری با حذف برخی تشریفات مقدماتی نسبت به جذب سرمایه گذاران، هدف های مهمی را دنبال می کند.

وی افزود: طبق این برنامه ها قطعاً تعداد زیادی از پروژه های سرمایه گذاری مربوط به شهرستان گلپایگان است که امیدواریم انتظار اشتغال که از طرف همه هست کلید بخورد.

طباطبایی نایینی اذعان داشت : باید در شرایط فعلی مقررات و تشریفات دست و پا گیر را کنار بگذاریم و امور مردم را تسهیل کنیم و با استفاده از قوانین به مردم کمک کنیم

وی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم با همراهی و همدلی مسئولین شهرستان گلپایگان مسیر پیشرفت و تعالی هموار گردد.

خبرنگار بیان: مریم محمدی

 

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات