امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۳/۱۰
کد خبر : 115651
چاپ خبر :
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان:

وجود معادن ورودی شهر بر سلامت افراد تاثیر خواهد گذاشت / اکثر روستاهای شهرستان دچار خشکسالی گردیده اگر حق آبه شهرستان گرفته شده و مدرکی وجود دارد ارائه گردد

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان گلپایگان تاکید کرد : می گویند حق آبه شهرستان را گرفته ایم اگر این اتفاق افتاده و مدرکی وجود دارد ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ علی اصغر مهراسبی در اولین نشست خبری دوره پنجم شورای اسلامی بخش مرکزی که صبح امروز برگزار گردید با بیان اینکه جلسات شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان به طور مستمر برگزار می گردد بیان کرد: بیشترین کار شورای بخش مرکزی در محدوده شهرستان است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان زیر مجموعه شورای شهرستان است افزود: متاسفانه تاکنون دیدی که شورای شهر داشته دید شهرستانی بوده در صورتی که شورای بخش وسعتی به مراتب بیشتر از شورای سه شهر دارد.

وی با عنوان اینکه مردم روستا مردمی قانع هستند ابراز داشت: در آمد شهری ما از محل درآمدهای روستایی است و اگر مردم روستا نباشند شهر آنچنان که باید توسعه ای پیدا نخواهد کرد

مهراسبی با اشاره به حادثه خیز بودن برخی راه های روستایی مانند جاده سعید آباد اظهار داشت : متاسفانه این جاده ها که منجر به فوت با خسارات مالی فراوانی شده و اقدام خاصی صورت نگرفته است .

وی با بیان اینکه باید برای جان و مال مردم ارزش قائل شویم اذعان داشت : جای تاسف دارد که ادارات مربوطه حاضر به حل این مشکل نیستند.

مهراسبی ابراز داشت : زیرسازی، شانه سازی و آسفالت یک کیلومتر از جاده سعیدآباد انجام شده است، اما برای اتمام این طرح جدول گذاری و بلوک گذاری آن باقی مانده است و تا زمانی که زیر سازی و آسفالت انجام نشود جدول گذاری هم اجرا نخواهد شد.

وی ادامه داد: معادنی در ورودی های شهرستان مشغول به فعالیت هستند که علاوه بر ایجاد منظره نامناسبی آلودگی محیط زیست را به دنبال داشته و استنشاق آن اثرات نامطلوبی بر سلامت افراد خواهد داشت .

 

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان گلپایگان تاکید کرد : می گویند حق آبه شهرستان را گرفته ایم اگر این اتفاق افتاده و مدرکی وجود دارد ارائه شود.

وی در پایان با اشاره به خشکسالی های اخیر و کمبود منابع آبی اذعان داشت: حدود 12 هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان به دلیل نبود آب زیر کشت نرفته است.

خبرنگار بیان مریم محمدی

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات