امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۳/۰۶
کد خبر : 115559
چاپ خبر :

برگزاری جشنواره ها عامل مهم در جذب گردشگر می باشد

قانونی با بیان اینکه برگزاری جشنواره ها عامل مهمی برای جذب گردشگری و شناسایی نقاط قوت و ضعف شهرها می باشد اظهار داشت : برگزاری جشنواره ملی کباب گلپایگان یک رویداد مهم در جذب گردشگر است .

به گزارش خبرگزاری بیان؛ مصطفی قانونی رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گلپایگان در نشست رسانه ای جشنواره کباب ملی گلپایگان که ظهر امروز برگزار گردید ؛ با بیان اینکه برگزاری جشنواره ها عامل مهمی برای جذب گردشگری و شناسایی نقاط قوت و ضعف شهرها می باشد اظهار داشت : برگزاری جشنواره ملی کباب گلپایگان یک رویداد مهم در جذب گردشگر است .

قانونی ابراز داشت : هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی شهرستان گلپایگان به عنوان شهری که مهد تمدن و شهر کباب است می باشد

وی گفت : امیدواریم بتوانیم کباب گلپایگان را در فهرست آثار ملموس ثبت نماییم .

در ادامه محسن اتحادی  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان، با بیان اینکه نشریات و خبرنگاران به عنوان روانکاو نقش مهمی دارند اظهار داشت : مسئولین دست اندرکار این جشنواره استفاده از توان و ظرفیت خبرنگاران را در عرصه های مختلف به ویژه این برنامه که برای اولین بار در شهرستان گلپایگان برگزار می گردد را مورد نیاز می دانند.

وی با اشاره به جلسات و نشست های طولانی برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه  اذعان داشت : با وجود همه پیش بینی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته  با شناسایی نقص های احتمالی طی سال های آینده با نظم و رفع مشکلات احتمالی برگزار خواهد شد.

اتحادی تصریح کرد: بحث های مختلف از جمله انتخاب اسپانسر برگزاری جشنواره کباب که در سطح ملی و به صورت کشوری برگزار می شود با معرفی شرکت های بزرگ صنعتی شهرستان که برند کشوری دارند از جمله شرکت های پلیمری، لبنیاتی و … همراه خواهد بود.

مسئول برنامه ریزی ستاد جشنواره ملی کباب گلپایگان بیان داشت: هماهنگی های لازم در راستای برگزاری این جشنواره با دستگاه های خدمات رسان آب، برق، گاز و … صورت گرفته و مجوزهای امنیتی آن نیز اخذ شده است و همچنین از میهمانان و مسئولین رده های مختلف کشوری و استانی نیز  برای حضور در جشنواره دعوت شده است.

وی در پایان یادآور شد: بازدیدهای اساسی در راستای انتخاب محل برگزاری جشنواره از سه الی چهار مکان مناسب صورت گرفته است که در این خصوص بهترین مکان به لحاظ وجود تمامی امکانات مورد نیاز نهایی خواهد شد و تبلیغات گسترده ای در سطح شهرستان با همکاری مجموعه های مدیریتی صورت خواهد گرفت و در حال رایزنی با مجریان مناسب و گروه های مختلف هنری برای برگزاری جشنواره کباب گلپایگان هستیم.

در ادامه حسین ثمری رئیس اتحادیه اغذیه و مواد پروتئینی شهرستان گلپایگان مطرح کرد : در شهرستان گلپایگان 85 واحد کبابی ، 10 رستوران و 7 تالار وجود دارد .

وی گفت : در جشنواره ملی کباب گلپایگان واحدهای کبابی نحوه پخت و عرضه کباب را برای علاقه مندان به نمایش می گذارند.

خبرنگار بیان مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات