امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۰۲/۳۱
کد خبر : 115427
چاپ خبر :

جناب نماینده لطفا مغالطه نفرمایید!!پاسخگو باشید.

شکست برجام به عنوان تنها طرح مدیریت کلان کشور و اعلام بازگشتن تحریم ها (که هیچ وقت برداشته نشده بودند) در واقع به معنای ورشکستگی مطلق دولت است.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ طی شکست سنگین جریان غرب گرا در تطهیر شیطان بزرک آمریکا و بزک کردن خوی استکباری آن در پروژه برجام ،سیاستی را درپیش گرفتند تا  شریک جرم برای  خود پیدا کرده وحالا که منافع ملی را پیش پای منافع باندی و حزبی خود ذبح کردند و زمان پاسخگویی به عملکرد خود رسیده به دنبال انحراف افکار عمومی هستند ولی از شیوه سعه صدر مردم و مناعت طبع آنها دوباره به دنبال سفسطه گری و مغالطه گری هستند .

✅ جریان انحرافی #خوارج، در مذاکرات #حکمیت بین ابوموسی اشعری و عمروعاص، شک برایشان پیش آمد که سر ابوموسی کلاه رفته یا سر آنان کلاه گذاشته! و لذا بجای درخواست محاکمه نظامی ابوموسی، متعرض امیرالمومنین شده و خواستار #توبه آن حضرت گردیدند! و توجهی به اقدامات #خیانت بار خود، در برگرداندن مالک اشتر و #تحمیل حکمیت به علی علیه السلام نمی کردند!

وهیچ بیاد مبارک خود نیاوردند که امیرالمومنین(ع) راضی به این امر نبودند وهشدار دادند و حتی زمانی هم که راضی شدند نماینده مورد نظرشان ابوموسی نبود.

ای وقیح تر از خوارج!

 

✅تاریخ را فراموش نکرده ایم !

?اشعث، شمشیرش بالای سر مولا گرفت و کاری کرد که مالک ،از دو قدمی خیمه معاویه برگردد!

?اندکی بعد که ماجرای ابوموسی پیش آمد و فهمیدند بد کلاهی سرشان رفته ، روزه گرفتند ، زیر آفتاب داغ نشستند و به خیال خودشان توبه کردند!!

?بعد هم گفتند: یا علی! تو و ما در پذیرش حکمیت گناه کاریم! ما توبه کردیم،تو نیز باید توبه کنی!

 

??آن روز یک اشعث بود و امروز اشعث ها در دولت مجلس و… از پشت خنجر می زنند و در دل سپاه اسلام فتنه می کنند و البته صد ها بار از خوارج وقیح ترند!

??آنها همان توبه ظاهری و موهوم را به جا آوردند و اینان،منتظر توبه امام و امتند!

با گذشت چندین نسل از جریان انحرافی خوارج، بازهم شاهد حمله  به امام جامعه زمان خود هستیم، که افتضاح و خیانت در برجام را متوجه امام جامعه دانسته و چون خوارج دهان باز کرده و با یک خط فکری همزمان تمام برجامیان  می گوید:«مگر این تصمیم را رئیس جمهور به تنهایی گرفته؟؛ به فرض که تصمیم بدی باشد، این تصمیم نظام بوده … نظام ترکیبی از مقام معظم رهبری، رؤسای سه قوه، وزیران، کارشناسان و امثال آن است. بنابر این بحث رئیس جمهور نیست. اگر قرار به عذرخواهی است کل نظام باید عذرخواهی کند؛ نه رئیس جمهور.»

وجدیدا هم نماینده محترم گلپایگان و خوانسار افاضه فرموده و جملاتی مشابه را فرمودند وهیچ نگفتند که رهبری بنا به اصرار دولت یازدهم فقط اجازه مذاکره را دادند و آنهم به شرطها ووشروطها ولی آیا شروط لحاظ شد؟ آیا زمانی که گفتند خوشبین نیستم  آیا توجهی شد؟

حالا برخی از ترس سرزنش مردم  نوک #حمله_شیطانی خود را متوجه امام جامعه می کنند! و حتی اگر حسن روحانی در نشست خبری همه #مسئولیتهای_برجام را پذیرفته باشد، باز هم  این خود باخته ها ، یقه فریبکاران و فریب خوردگان از عمروعاص را که با شیطان بزرگ، اسرار مگویی دارند! نمی گیرند!، ولذا اگر امام جامعه برای پذیرش و اجراء برجام، #شروط_9_گانه ای را برای رئیس جمهور معین، ولی او به آن شروط عمل نکرده باشد!،  متعرض امام جامعه می گردند، نه فریب خوردگان و فریبکاران! و این داستان غم انگیز خوارج از زمان پیدایش آنان تا کنون است!

موضع دولت و سخنان آقای رئیس جمهور دقایقی بعد از اعلام خروج آمریکا از برجام، نشان داد که دولت و در کل برجامیان  نمی خواهند مسوولیت این شکست را بپذیرد و تصمیم دارد با تاکید بر چند جانبه بودن این تعهد همچنان از جسم بی رمق برجام استفاده تبلیغاتی کند. بهترین شیوه این بود که ورشکستگی برجام توسط خود دولت اعلام شود چرا که همانطور که رهبر انقلاب پیش بینی کردند تضمین کردن واقعی برجام توسط سه کشور اروپایی بازهم  بسیار بعید به نظر می رسد. که باز همان راه در حال تکرار است .

منتخب مردم طی سه سالی که از امضای برجام می گذرد در بدترین شرایط خود از نظر مقبولیت و اعتماد عمومی قرار دارد. شکست برجام به عنوان تنها طرح مدیریت کلان کشور و اعلام بازگشتن تحریم ها (که هیچ وقت برداشته نشده بودند) در واقع به معنای ورشکستگی مطلق دولت است. اگر امروز پروژه برجام از دستور کار دولت خارج شود، چه طرحی برای سه سال باقی مانده ی دولت در دستور کار باقی می ماند؟ تقریباً هیچ!

بنابراین با توجه به خصوصیات روانی و سیاسی دولت طبعاً می توانیم پیش بینی کنیم با خارج شدن برجام از دستور کار، دولت  و هواداران  و بزک کنندگان آن به ایجاد التهابات روانی کاذب و تحریک احساسات عمومی و بازی با پرونده های حاشیه ای رو خواهد آورد و آسیب چنین دولتی بیش از دولتی است که بناست با لفاظی در مورد آینده ی مبهم برجام وقت باقی مانده را سپری کنند.

ولی بهر حال زمان پاسخگویی به شعارهایتان است؟لطفا بفرمایید؟

– مشکل آب خوردن چه شد؟

– کاهش و برابری ریال در مقابل دلار چه شد؟

– دست نکردن در جیب مردم و سرشار کردن مردم از نعمت چه شد؟

– بازگشت اعتبار به پاسپورت ایرانی چه شد؟

– آیا چرخ مردم چرخید ؟

– وووووووووووو…..

لطفا پاسخگو باشید مغلطه نفرمایید.

 

محمد ولایتی

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات