امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۰۲/۳۱
کد خبر : 115375
چاپ خبر :

آخرین وضعیت شکایت “سیف” از نمایندگان مجلس

نماینده سبزوار در مجلس از شکایت رئیس کل بانک مرکزی از جمعی از نمایندگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛ حسین مقصودی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه اخیراً ولی‌اللّه سیف رئیس‌کل بانک مرکزی از تعدادی از نمایندگان به دادسرای کارکنان دولت شکایت کرده است، گفت: شکایت وی از سوی این دادسرا به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید:

درگیری لفظی رئیس بانک مرکزی با یک نماینده در مجلس

وی با بیان اینکه اخیراً رئیس‌کل بانک مرکزی برای ادای توضیحاتی درباره نوسانات نرخ ارز به مجلس آمده بود و برخی از نمایندگان مانع ارائه توضیحات وی شده بودند، ادامه داد: ولی‌اللّه سیف در شکایت خود از نمایندگان اعلام داشته که آنها ( این نمایندگان) قصد داشتند وی را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه جلسه‌‌ای که سیف به آن اشاره کرده، جلسه‌ای بود که نمایندگان صدای اعتراض مردم را به گوش وی و دولتمردان می‌رساندند، افزود: اینکه آقای سیف از نمایندگان شکایت کردند به مانند این است که دولت از مردم شکایت کرده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: به جای اینکه نمایندگان و مردم از دولت برای بی‌ارزش کردن پول‌ ملی و ایجاد شرایط بد اقتصادی شکایت کنند امروز دولتمردانی همچون آقای سیف از وکلای ملت به دادگاه شکایت می‌کنند.

منبع: تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات