امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۲/۱۹
کد خبر : 114691
چاپ خبر :
دبیر ستاد بازآفرینی شهرستان گلپایگان خبر داد:

بازارچه هنر و رستوران سنتی در حمام قدیمی بهشت احداث خواهد شد.

جمالی گفت: پروژه کلنگ زنی حمام بهشت یکی از هفت پروژه ای است که سال گذشته توسط شهرداری گلپایگان به عنوان پروژه بازآفرینی مصوب گردید این پروژه به مساحت ۳۴۰ متر مربع تحت عنوان  بازارچه هنر و رستوران سنتی در حمام قدیمی بهشت احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بیان؛  محمد امین جمالی شهردار گلپایگان در حاشیه مراسم کلنگ زنی بازارچه هنر و رستوران سنتی حمام بهشت که ظهر امروز پس از جلسه ستاد بازآفرینی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار گردید ؛ در خصوص جلسه ستاد بازآفرینی اظهار داشت : شهرداری گلپایگان به عنوان دبیر ستاد بازآفرینی شهرستان از اواسط سال گذشته کار خود را شروع کرده و این جلسه چهارمین جلسه تخصصی از مجموع جلسات ستاد بازآفرینی شهرستان بود .

 

 

شهردار گلپایگان با عنوان اینکه در این جلسه پروژه های مختلف مشخص و اولویت بندی ها انجام شده است ، ابراز داشت: با توجه به اینکه ستاد بازآفرینی یک کار شهرستانی و با مشارکت سایر دستگاه ها مخصوصا دستگاه های خدماتی در شهرستان می باشد ، یک برنامه و اقدام مشترک توسط شهرداری تدوین و مشخص گردیده و به دستگاه های مختلف ارسال و ابلاغ شده است.

 

 

جمالی اذعان داشت : پروژه های مختلفی که قرار است در قسمت های مختلف شهرستان انجام شود و محله های که این پروژه ها انجام می شود مشخص گردیده و اولویت بندی شده است .

 

دبیر ستاد بازآفرینی شهرستان گلپایگان اضافه کرد : میزان و نوع مشارکتی که سایر دستگاه ها و نیز شهرداری باید داشته باشند مشخص و ابلاغ شده است.

 

وی خاطرنشان کرد : استارت کار بازآفرینی در شهرستان از سال ۹۷ خورده و در پروژه های سال ۹۷ می باشد که به زودی شروع خواهد شد.

 

جمالی یاد آور شد :  پروژه کلنگ زنی حمام بهشت یکی از هفت پروژه ای است که سال گذشته شهرداری گلپایگان به عنوان پروژه بازآفرینی مشخص و مصوب کرد‌ .

 

شهردار گلپایگان گفت : این پروژه به مساحت ۳۴۰ متر مربع تحت عنوان  بازارچه هنر و رستوران سنتی در حمام قدیمی بهشت احداث خواهد شد.

 

دبیر ستاد بازآفرینی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه این پروژه مشارکتی و جزء تکلیف قانونی است که برای دستگاه های مختلف مشخص شده تاکید کرد: این پروژه ها زمانی به نتیجه خواهد رسید که تمام دستگاه ها طبق وظیفه قانونی خود ما را همراهی کنند.

 

 

جمالی در خصوص تخفیفات و اعتبارات پروژه ها عنوان کرد : تخفیفاتی که شهرداری گلپایگان از سال ۸۸ و سال گذشته در محدوده بافت فرسوده داشته مبلغ ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

 

شهردار گلپایگان در خاتمه اظهار داشت : این اعتبار از طریق اداره عمران و بهسازی شهری استان اصفهان داده شده است که بابت تخفیفات اوراق ارائه دهیم و در تمام پروژه هایی که اجرا می کنیم هزینه خواهد شد.

 

خبرنگار بیان : مریم محمدی

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات