امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۷/۰۲/۱۴
کد خبر : 114642
چاپ خبر :
دکتر طهماسبی امام جمعه گلپایگان:

فرماندار جدید ، باید در شان مردم و شهر عالم پرور گلپایگان باشد.

خطیب جمعه گلپایگان تاکید کرد: همه مردم انتظار دارند فرمانداری برای گلپایگان در نظر گرفته شود که هم شان این مردم عالم پرور و مردمی که زرنگند و مسائل را خوب تشخیص می دهند باشد

به گزارش خبرگزاری بیان؛ آیت الله سید علی طهماسبی خطیب جمعه گلپایگان در خطبه های نمازجمعه  این هفته گلپایگان ضمن توصیه به تقوای الهی به حمله وحشیانه پلیس فرانسه به تظاهر کنندگان فرانسوی و سکوت مجامع بین المللی اشاره کرد و گفت: اگر این اتفاق در ایران می افتاد چه می گفتند ؟ در حالیکه مردم فرانسه  خواسته صنفی داشتند و پلیس اینگونه وحشیانه وارد میدان شد و از گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی استفاده کرد .

 

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه پلیس فرانسه هم خبرنگار ایرانی و هم تصویر بردار ایرانی را مورد ضرب و شتم قرار دادند اذعان داشت : دولت مدعی دموکراسی فرانسه تحمل اعتراض صنفی مردم را ندارد اما وقیحانه از یک عده فتنه گر و آشوبگر که اموال عمومی مردم را مورد تعرض قرار دادند حمایت می کنند.

 

آیت الله طهماسبی با تاکید بر مقابله به مثل مسئولان کشور مان ابراز داشت: چرا وزارت امور خارجه کشورمان سکوت می کند و جواب دندان شکن نمی دهد ؟

 

وی افزود : گاهی اوقات با دیدن روحیه برخی مسئولین مایوس می شویم ، مسئول در نظام اسلامی باید روحیه مجاهدت و انقلابی داشته باشد .

 

 

وی گفت :  آن مسئولی که روحیه انقلابی ندارد و پاسدار خون شهدا نیست و به تن پروری خود می پردازد و برای خود زندگی اشرافی گری درست می کند و می خواهد موقعیتش به خطر نیفتد و در مقابل ناملایمات سکوت می کند آن مسئول در طراز نظام اسلامی نیست.

 

 

نماینده ولی فقیه در گلپایگان خاطر نشان کرد : کسانی که بخاطر برخورد مامور نیروی انتظامی با یک هنجار شکن صدای حقوق بشری شان گوش فلک را کر کرده بود چرا در این قضیه سکوت کردند ؟ آن کسانی که ادعای آریایی بودن و ایرانی بودن دارند مگر شهسوار حسینی و توحیدیان ایرانی نبودند پس چرا سکوت کردند ؟

 

وی با عنوان اینکه متاسفانه برخی از مسئولین دولتی در قضیه برخورد مامور نیروی انتظامی حرف هایی زدند اما در مقابل این جنایت که برخلاف همه موازین بین المللی بود، سکوت کردند یاد آور شد : بعضی از آنها داعیه این را دارند که جوانان آنها را به عنوان الگوی خود قرار دهند ، باید بگوییم هرگز جوانان ما چنین افراد بزدل و ترسویی را به عنوان الگو قرار نمی دهند

 

وی گفت : الگوی جوانان ما آن جوان بیست و چند ساله ای است که در جبهه های نبرد مردانه جنگیدند و از این کشور و ناموس مردم دفاع کردند.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه کالای ایرانی و تقدیر ایشان از تولیدکنندگان داخلی و لزوم جلوگیری از واردات بی رویه و مبارزه با قاچاق کالا اذعان داشت : هیئت دولت باید مقداری به خود آیند و به طور جدی وارد عمل شوند و جلوی کالای قاچاق را بگیرند و نگذارند کمر تولید کنندگان خرد شود.

 

 

آیت الله طهماسبی بیان کرد: اگر دولت از تولیدکنندگان داخلی حمایت کند یقیناً می توانند کالای با کیفیت تولید کنند و مردم ما نیز مشتاقند که از تولیدات با کیفیت داخلی استفاده کنند.

 

امام جمعه گلپایگان در خصوص فرماندار گلپایگان گفت: شهرستان گلپایگان فرماندار ندارد  و مهندس توسلی که اهل گلپایگان هستند همزمان سه مسئولیت را بر عهده دارند و سرپرست فرمانداری ، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی هستند و مگر ایشان چقدر توان دارند .

 

 

وی گفت : از آقای مهرعلیزاده تقاضا می کنیم هر چه زودتر وضعیت فرماندار گلپایگان مشخص شود.

 

خطیب جمعه گلپایگان تاکید کرد: همه مردم انتظار دارند فرمانداری برای گلپایگان در نظر گرفته شود که هم شان این مردم عالم پرور و مردمی که زرنگند و مسائل را خوب تشخیص می دهند باشد

 

وی در خاتمه با عنوان اینکه باید فرماندار عاقل و باتدبیر ، دانشمند و با تجربه و کسی که بتواند مشکلات این مردم را حل کند در نظر گرفته شود گفت: امیدواریم هر چه زودتر تکلیف فرماندار گلپایگان مشخص شود.

 

خبرنگار بیان: مریم محمدی

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات